Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på Beerpongkungen.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103671
    MrPong
    Deltagare

    Hej alla E-handlare!

    Jag skulle vilja ha er feedback på min nystartade e-handel där jag har för avsikt att sälja egendesignade beer pong-bord och kringprodukter. Med andra ord: livsnödvändigheter för varje student.

    Jag skulle främst vilja höra era synpunkter kring följande frågor:
    1. Ger sidan dig ett professionellt intryck och skulle du känna dig trygg i att göra en beställning genom oss? Om inte, vad saknas?

    2. Hur känns designen och är det enkelt att navigera sig på sidan?

    3. Är produktsidorna OK? Är bilderna tillräckliga?

    4. Är det något annat du tänker på?

    All form av input uppskattas oerhört!

    Ni hittar oss på beerpongkungen.se

    Tack på förhand!

    #182008
    MrPong
    Deltagare

    Någon kommentar? Det räcker med en mening, eller en halv… :)

    #182010
    CoffeToledo
    Deltagare

    Hemsidan är väldigt bra. jag gillar dock personligen inte top-bar speciellt mycket.

    Första sidan är fin, men väldigt omfattande, dvs väldigt mycket information. Det är bra samtidigt som jag gärna skulle tyckt att det kan bli för mycket.

    Annars är sidan väldigt bra, enkelt att navigera. Tycker du kan ta bort första kategorin “beerpong” i produkter, dock kanske inte alla förstår att man kan trycka på produkter.

    Produktsidorna är riktigt bra, finns inget att påpeka.

    Samt så finns det en liten felstavning på “Hur lång är leveranstiden” på FAQ.

    Hälsningar,
    Christofer

    #182011
    CoffeToledo
    Deltagare

    Flickvännen tyckte också att blogdelen var bra, men att det bör vara mer som information än blogg, dvs ta bort datum och arkiv om möjligheten finns.

    Annars kul läsning!

    #182012
    Ayman90
    Deltagare

    Ser riktigt bra ut!
    Imponerad :)

    #182013
    OscarJ
    Deltagare

    Ni har inte funderat på någon form av checkoutlösning? Tror det kommer göra pricket över i:et. Nu blir det väldigt jobbigt att fylla i sin adress(kunderna har vant sig vid Klarna m.fl)

    #182015
    CoffeToledo
    Deltagare

    Kan också tycka att du kan ta bort den retoriska frågan i detta sammanhang.

    “Vi erbjuder därför dig som kund 30 dagars öppet köp. Bra va?”

    #182016
    MrPong
    Deltagare

    @CoffeToledo 87656 wrote:

    Hemsidan är väldigt bra. jag gillar dock personligen inte top-bar speciellt mycket.

    Första sidan är fin, men väldigt omfattande, dvs väldigt mycket information. Det är bra samtidigt som jag gärna skulle tyckt att det kan bli för mycket.

    Annars är sidan väldigt bra, enkelt att navigera. Tycker du kan ta bort första kategorin “beerpong” i produkter, dock kanske inte alla förstår att man kan trycka på produkter.

    Produktsidorna är riktigt bra, finns inget att påpeka.

    Samt så finns det en liten felstavning på “Hur lång är leveranstiden” på FAQ.

    Hälsningar,
    Christofer

    @CoffeToledo 87657 wrote:

    Flickvännen tyckte också att blogdelen var bra, men att det bör vara mer som information än blogg, dvs ta bort datum och arkiv om möjligheten finns.

    Annars kul läsning!

    @CoffeToledo 87663 wrote:

    Kan också tycka att du kan ta bort den retoriska frågan i detta sammanhang.

    “Vi erbjuder därför dig som kund 30 dagars öppet köp. Bra va?”

    Stort tack för din feedback, Christofer!

    Jag är väl inte överdrivet förtjust i top bars heller, men de utgör onekligen ett effektivt sätt att kommunicera viktiga budskap eller USP:ar.

    Angående mängden text på startsidan, skulle jag gärna ta bort en del text ur ett användarperspektiv. Men trafiken från Google är allt för viktig för att jag ska kunna ta bort så pass mycket SEO-vänlig text från min startsida. Åtminstone idag.

    Jag tar till mig resten och ser vad jag kan fixa :)

    #182017
    MrPong
    Deltagare

    @Ayman90 87659 wrote:

    Ser riktigt bra ut!
    Imponerad :)

    Tack så mycket! Kul att höra! :)

    #182019
    MrPong
    Deltagare

    @OscarJ 87660 wrote:

    Ni har inte funderat på någon form av checkoutlösning? Tror det kommer göra pricket över i:et. Nu blir det väldigt jobbigt att fylla i sin adress(kunderna har vant sig vid Klarna m.fl)

    Jo, absolut, det har jag!

    Är till och med medlem i Pluskontot, så månadskostnaden är endast 299 kr och 995 kr i startavgift. Men jag vill dock se att beställningarna börjar trilla in mer löpande innan jag skaffar fler fasta kostnader.

    Men kika in om ett halvår eller så, så hittar du förhoppningsvis KCO hos oss ;-)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.