Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik verktyg24.se – åsikter?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103997
    verktyg24
    Gäst

    Tar tacksamt emot synpunkter.
    Designmässigt är jag något låst på grund av textalks designmöjligheter.

    #183238
    nobynator
    Deltagare

    Gillar inte att man kommer till sidan utan att se ett enda verktyg utan en massa text, trodde först att jag kommit till en blogg när jag såg all text.

    Produktvyn under kategorierna är också rätt tråkig!

    Jag hade nog anlitat någon som kan designa en hemsida, kostar inte så mycket och ska du sälja verktyg är det nog en smart investering.

    #183240
    styleproffsen
    Deltagare

    Jag hade personligen tycker det blev lite mycket direkt på första sidan.
    Sedan att man måste klicka på massor av länkar för komma till en produkt beskrivning kan ju bli lite jobbigt för kunden.
    Sedan hittar jag inte tydligt på sidan vart betalningsalternativen är och vad kostar frakten hade ju varit lite intressant att veta.

    Själva sidan i sig är väldigt stilren och förtroende ingiven men kanske en aning svår navigerad i mitt tycke iaf :)

    #183247
    kristoffer.gus
    Deltagare

    Jag skulle rekommendera att lägga några tusenlappar på att låta någon av Textalks designers lägga lite timmar på att få in det här snyggt i någon av sina mallar. Om du inte har någon avancerad funktionalitet du vill bygga in så är min erfarenhet att du kommer långt på 10 tkr.

    #183255
    DrottiskaV
    Deltagare

    Den ser väldigt tom ut när jag klickar på den.

    #183256
    Jolo
    Deltagare

    Uppfattar det som man kommer till en blogg.
    Ingen har tid eller eller lust att läsa så mycket text när de kommer in i en butik och man ska inte behöva leta /scrolla för att se vad som säljs. Då är risken övervägande att sidan klickas bort istället.
    Visa istället direkt bilder på det du säljer och lägg texten bakom infoknappar.

    Har du precis startat butik i Textalk och har planer på att utveckla butiken vidare allt eftersom så kolla verkligen att det du vill ha är möjligt att skapa, detta innan du lägger ner för mycket tid, energi och pengar.

    Har själv gett upp Textalk och är på väg därifrån, önskar att jag valt en bättre lösning från början.

    #183268
    OscarJ
    Deltagare

    Jag förstår inte era texter:

    Många betalningsmöjligheter!
    Maila oss, vi svarar snabbt!
    Snabb leverans!
    Fraktfritt!

    Vad vill ni förmedla med dessa om jag t.ex tittar på en sticksåg? Att jag kan betala den på en massa olika sätt, att ni inte behöver skicka den men gör det snabbt?

    Kanske hade det varit bättre med:

    Fri frakt!
    Leverans på x-dagar!

    Det står redan under er text med Klarna Smooth payments en info box där man kan läsa mer om betalsätten

    #183269
    Qarillion
    Deltagare

    Svårt att bedöma en konkurrerande sida ibland. Men texten i början och filmen hade jag tagit bort.

    Sedan hittade jag en produkt som inte går att köpa, men inte om varför det inte går att köpa?

    https://verktyg24.se/verktygslada-knaack-42-28021

    Sedan har jag av erfarenheten man fått genom dessa åren man sysslat med ehandel lärt mig att man bör skriva ut förväntad leveranstid. Är det något som kunder inte gillar är det att sväva i ovisshet om hur lång tid leveransen beräknas ta.

    Tycker det är lite mycket text på de olika länkarna också. Om vi tittar på den länken nedan så fylls hela första sidan upp av text, blir lite som tidigare även påtalat att det ser lite bloggaktigt ut.

    https://verktyg24.se/avstandsmatare

    #183270
    verktyg24
    Gäst

    Tack för era svar.
    Gällande produkter som inte går att köpa så finns de ej i lager, jag ska försöka få till en text där som beskriver.

    #183274
    OscarJ
    Deltagare

    @verktyg24 89320 wrote:

    Tack för era svar.
    Gällande produkter som inte går att köpa så finns de ej i lager, jag ska försöka få till en text där som beskriver.

    Klickar man på länken https://verktyg24.se/avstandsmatare

    Så ser jag en sak till som känns “njaa”

    Är det rea på allt? Varför? Är det något tillfälligt eller är det tänkt att alltid vara “-7%” ?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.