Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på WooCommerce-mall

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104229
    HelloDetail
    Deltagare

    Hej!

    Jag har nyligen börjat sälja min första WooCommerce-mall på Creative Market (marknadsplats för WordPress-mallar mm).

    Länk till demo: http://scandinavian.hellodetail.com/

    Video på hur man konfigurerar mallen: http://share.hellodetail.com/lYv1

    Jag skulle väldigt gärna ta emot feedback på designen och eventuella funktioner eller liknande som ni tycker kan förbättras eller som saknas.

    Det vore också väldigt intressant att, rent generellt, höra vad ni anses saknas i WooCommerce-mallar. Det finns ju hur många mallar som helst numera och jag har mina tankar om hur hela den marknaden har utvecklats, men det vore intressant att höra era åsikter.

    Tack på förhand,
    Joakim

    #183916
    kartpojken
    Deltagare

    Riktigt snygg mall på alla sätt och vis!! Det gäller dock att den som köper mallen har snygga produktbilder på lager, men det är å andra sidan inte unikt för din mall.

    Något som flera WooCommerce-mallar saknar (så även din) är att det inte går att klicka “load more” för att ladda in fler produkter. Istället måste man bläddra till nästa sida.

    Lycka till! :)

    #183919
    HelloDetail
    Deltagare

    @kartpojken 90252 wrote:

    Riktigt snygg mall på alla sätt och vis!! Det gäller dock att den som köper mallen har snygga produktbilder på lager, men det är å andra sidan inte unikt för din mall.

    Något som flera WooCommerce-mallar saknar (så även din) är att det inte går att klicka “load more” för att ladda in fler produkter. Istället måste man bläddra till nästa sida.

    Lycka till! :)

    Tack för feedbacken!

    Jag har funderat på att lägga till möjligheten att kunna välja mellan vanlig sidnavigering, “ladda mer” och infinite scroll.

    Däremot tycker jag det är viktigt att skilja mellan vad som är utseende och känsla och vad som är funktionalitet.

    Många WorddPress-mallar/themes har massa inbyggd funktionalitet som egentligen borde vara plugins. Om du vill ha en “ladda mer”-knapp vill du förmodligen ha det oavsett vilken mall du väljer och därför borde det hanteras av ett enkelt plugin som fungerar oavsett mall. Faktum är att det finns flera plugins som hanterar just detta.

    Men jag ska fundera på att lägga till det – det är svår balansgång :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.