Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Uppskattar lite feeback för www.skaegge.com

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104293
    ChristianSkaegge
    Deltagare

    Hej,

    Hade uppskattat lite feedback för våran webshop http://www.skaegge.com

    Vi körde igång i april i år och har tagit hjälp av Viseo med AdWords, vi kör också lite marknadsföring på Facebook och Instagram samt skickar ut nyhetsbrev en gång i veckan.

    Vi känner att vi inte riktigt får igång försäljningen och att vi får lite dåligt med besökare så hade uppskattat lite objektiv feedback vad vi kan göra bättre etc.

    Med Vänliga Hälsningar,
    Christian

    #184142
    Mr Jonas
    Deltagare

    Hej
    Helt normal webbplats, gillar när man ser hela adressen.
    (typ Varumärken Henri Lloyd Tröjor Henri Lloyd Gell Regular Crew Neck Knit Grey)
    Lätt att backa och hoppa.

    men

    Är stor man, med stor fot – 45 – hos er kunde jag inte se den storleken vid ett snabbt besök.
    Efter en stund insåg jag att jag behövde trycka på – Visa ytterligare – för att se min storlek. Borde kanske fixas.

    Lycka till
    Jonas

    #184171
    ChristianSkaegge
    Deltagare

    Hej Jonas,

    Tack så mycket för feedbacken!

    Vi har åtgärdat och tagit bort – Visa ytterligare – så nu är det lättare att få en överblick vilka storlekar vi har.

    //Christian

    #184196
    NiclasA
    Deltagare

    Nu är ju detta en smaksak men jag tror att ni skulle göra rätt i att försöka få in mera “liv” i bilderna. I stort sett alla bilder är utan människor på och jag tror att man upplever butiken som mera mänsklig/varm om det är lite människor med här och var. Självklart måste det fortfarnade vara bra bilder.

    Annars tycker jag att ni har snygga prylar till salu :)

    #184303
    ChristianSkaegge
    Deltagare

    Hej NiclasA,

    Tack så mycket för feedbacken!

    Instämmer helt i att det känns lite livlöst med bara bilder på produkterna, så nu har vi börjat att få in lite bilder som också visar människor.

    MVH,
    Christian

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.