Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på Style24.se

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104457
    BrunoH
    Deltagare

    Hej,
    Startade en ny butik vid slutet av förra året och behöver lite feedback från er ang. utseende, funktionalitet osv.
    Råd uppskattas starkt.
    URL: https://. St/// YL ——.e24 .se

    Mvh
    Bruno

    #184929
    NO LINGO
    Deltagare

    Du bör nog plocka bort ditt personnummer, iaf kryssa XXXX de fyra sista. Sidan behöver oxå mer text för SEO. Du har egentligen bara ett sökord “bordsben” vilket är fantatstiskt ur SEO synpunkt och ger dig väldigt bra möjligheter att nå toppostion på det sökordet men som sagt det kräver betydligt mer och relevant text. Heja dig!

    #184954
    BrunoH
    Deltagare

    Hej,
    Tack för tipset. Jag åtgärdar detta.

    Mvh
    Bruno

    #184963
    jonasbonde
    Deltagare

    Man kanske skulle ha något tips om vilka bordsskivor som passar?

    #184964
    mjo
    Deltagare

    @NO LINGO 91674 wrote:

    Du bör nog plocka bort ditt personnummer, iaf kryssa XXXX de fyra sista.

    Nä, varför ska han göra det för? Organisationsnummer ska absolut anges på sidan om den ska verka seriös. De fyra sista siffrorna är offentlig information och inte hemlig på något sätt.

    #184968
    Jolo
    Deltagare

    Fin butik och produkter:)

    Ja, ditt personnummer måste skrivas ut (om du har enskild firma)

    Jag saknar “Om oss” är exempelvis nyfiken på om du tillverkar benen själv mm.

    Om du tillverkar själv, går det då även specialbeställa ben i andra mått eller former?

    Jag räknar med att skruvar inte ingår då olika skivmaterial och tjocklekar på skivor kräver olika skruvar, dock skulle det kanske vara bra att ha info om de förborrade hålens diameter. Då frakten av benen tar några veckor så kan man ju då införskaffa både skiva och passande skruvar under tiden :)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.