Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på rankningssida

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104767
    Konsumentinfo
    Deltagare

    Hej! Designen har redan ändrats ett par gånger under de senaste par åren, men det finns alltid något som kan förbättras. :)

    Tvättmaskin-test rankar de bästa tvättmaskinerna från märken som Siemens, Miele, AEG och Electrolux. Rankingen är baserad på ett poängsystem som i sin tur är baserat på externa recensioner och tester, för att ge en opartisk bild av vilka modeller som är bäst i test, mest prisvärda, etc. Det går att filtrera efter tillverkare, energiklass, typ, antal recensioner och specialegenskaper.

    Övriga sidor i nätverket har samma design (t.ec. https://test-torktumlare.se/). Något som saknas, men kanske tillkommer är möjligheten att jämföra två specifika modeller (ungefär som på prisjakt). Finns det andra funktioner vi bör överväga?

    #185574
    viktorhorman
    Medlem

    Hej, smart idé med en opartisk och nischad rankingssida!

    Jag saknar länk till torktumlare bredvid tvätt-torktumlare, så att man enkelt kan hitta till och jämföra torktumlare om man hamnat in på tvättmaskin-test.

    Sen skulle jag vilja ha en möjlighet att klicka på “läs mer” direkt i rankinglistan för att snabbt kunna se den viktigaste informationen om produkten utan att behöva lämna rankingssidan.

    Kör hårt och lycka till!

    Mvh Viktor Hörman
    Elegantaklockor.se

    #185581
    Konsumentinfo
    Deltagare

    Hej och tackar för svaret!

    @viktorhorman 92579 wrote:

    Jag saknar länk till torktumlare bredvid tvätt-torktumlare, så att man enkelt kan hitta till och jämföra torktumlare om man hamnat in på tvättmaskin-test.

    En så självklar idé som jag helt har missat. Tack för tipset! :D

    @viktorhorman 92579 wrote:

    Sen skulle jag vilja ha en möjlighet att klicka på “läs mer” direkt i rankinglistan för att snabbt kunna se den viktigaste informationen om produkten utan att behöva lämna rankingssidan.

    Jag har experimenterat lite med en lösning för detta, kanske det blir en “läs mer” eller bara ikoner som visar snabbinformation. Vi får se. :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.