Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på skyltab.se efter ny uppdatering

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104832
    bolets
    Deltagare

    Hejsan forumvänner!

    Vi har arbetat igenom vår sida en hel del och bättrat på design och lagt till lite nya funktioner. Vi ligger nu i ganska bra fas och shoppen känns väldigt bra. Nu hade jag verkligen velat ha feedback från er där ute på vad jag kan förbättra i detta läge. Det kan gälla allt från design till funktioner i shoppen och i hela köpprocessen. Vad kan bli bättre tycker ni? Jag är väldigt tacksam och har tagit åt mig av er tidigare input som gjort oss bättre.

    Välkommen med input och kika gärna runt på vår webshop https://skyltab.se

    Med vänliga hälsningar
    Martin

    #185755
    Kupongnytt
    Deltagare

    Du kan få tips vad gäller seo. Din titel är fel ser ut så här SKYLTAB.SE STÖRST I SVERIGE PÅ DISPLAYPRODUKTER & FASTIGHETSBOXAR

    Använd inte bara stora bokstäver och ha inte din url där. Google vet att det är din sajt titeln och beskrivningen ska användas för att säga till google vad sajten handlar om. Använd dina viktigaste sökord där.

    Din h1 tagg är Skyltab.se proffs på displayprodukter

    Det säger till google att det är din viktigaste sökord kanske bättre om din h1 är Billiga displayprodukter och skyltar

    Du har för många h2 taggar h2 är din näst viktigaste sökord.

    Du har flera bilder utan alt tagg och det påverkar rankningen i google.

    #185843
    bolets
    Deltagare

    Tack för feedbacken. Nu har vi faktiskt ändrat på allt enligt dina tips. Tack så jättemycket för din input! Det var lite grejer vi missat längs vägen. Posta gärna om du finner mer saker man skulle kunna styra upp.

    Med vänliga hälsningar
    Martin Svensson

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.