Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
Vi ska inatt släppa vår nya webshop. Skiftet sker vid typ 2 eller 3 inatt. Kom gärna med lite ris och ros om hur vi kan bli ännu bättre. Någon funktion ni saknar osv.
Kom att tänka på det .. Den ljusgrå bakgrunden känns lite tråkigt (ja det är väldigt enkelt och passar till det mesta) kanske nån rolig bakgrund med illustrationer (typ en snickare eller andra hantverkare) skulle liva upp lite?
Jag ser att ni har användarvänliga URLer men ni kommer bara halvvägs om ni inte skriver om mellanslag och konstiga tecken. Nu blir ju alla mellanslag %20. Ersätt de och eventuella andra konstiga tecken som urlencodas med t.ex bindestreck eller något annat läsbart.
åäö funkar ju i urlen men jag hade nog hållt mig borta från det genom att ersätta till aao.
Tycker det ser ljust och fräsht ut överlag, kanske att det blir något rörigt när man är inne på en kategori som tex Enkeldörrar, blir lite mkt, men det är väl en smaksak.
Ett förslag är att lägga en cookie eller liknande när en kund lagt en vara i kundvagnen så rutan som dyker upp "Uppdaterar varukorgen" inte kommer med varje gång man lägger en vara. Man lär ju sig det efter första gången.
Klockrent med funktionen att hämta information utifrån personnummer i kassan.
Hur skapar man en sådan funktion?
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239