Driftstatus för betalsystem
Läs våra bloggar
E-handlare på Twitter
Skicka nyhetstips
Jämför Kortbetalning
Jämför E-handelsplattformar
Jämför Fraktavtal
Diskutera e-handel i forumet
Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > Feedback & Kritik

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2011-08-24, 13:30
Hans Lagers avatar
Ny medlem
www.rea.se

Reg.datum: Aug 2011
Standard www.rea.se - en ny tjänst till både konsument och företag...

Hej, jag heter Hans Lager och har sitter med projektet www.rea.se. Ligger sedan förra veckan ute med en beta-version och undrar hur detta uppfattas i era ögon?

Tacksam för feedback på grafik, användarvänlighet, förstår man lätt konceptet både från konsument och företagets synvinkel mm mm

Tack på förhand!
/Hans

Senast redigerad av Hans Lager den 2011-10-25 klockan 06:01.
Svara med citat
Annons
  #2 (permalink)  
Gammal 2011-08-24, 13:49
Parvelitos avatar
Inventarie på Ehandel.se
shop.parvelito.se

Reg.datum: Apr 2009
Standard

Njae, det blev lite rörigt det där med procenter, rea, deals, klockor och vad det nu är. En lite för hög tröskel i min smak.

Sedan förstår jag att man skall marknadsföra sig, men det är fett bra erbjudanden som skall synas där det idag promotas att man skall gilla på Facebook.

Inte heller tror jag på att visa att det är 0 sålda, visa hellre x kvar och inget annat.

Som potentiell annonsör vänder jag mig lite emot att det är gratis att annonsera. Uj uj så mycket sk*t det kommer hamna där, och förhållandet mellan signal och brus blir svår att upptäcka för användarna.
  #3 (permalink)  
Gammal 2011-08-24, 14:22
Hans Lagers avatar
Ny medlem
www.rea.se

Reg.datum: Aug 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Parvelito Visa inlägg
Njae, det blev lite rörigt det där med procenter, rea, deals, klockor och vad det nu är....
Hej Parvelito och tack för dina synpunkter!

Under fliken "Företag - Annonsera" har vi försökt att på ett enkelt sätt förklara vad de tre benen som affäridén vilar på handlar om...

Självklart skall "slidern" också marknadsföra fett bra erbjudanden...jag väntar på den första ifrån er så att jag kan promota

Förhållandet mellan signal och brus är naturligtvis av yttersta värde! Då nu våra medlemmar själva skall besluta om ett köp skall genomföras på en rea-klocka eller en rea-deal så blir det ju trots allt lite av en självsanering om nu företagen väljer att annonsera ointressanta produkter!?
Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2011-08-24, 14:41
Senior Medlem
ingen

Reg.datum: Apr 2010
Standard

Sidan är extremt rörig. Konceptet ("tre benen") är alldeles för svårt att greppa direkt när man kommer på sidan och de flesta kunder skulle nog dra sig att handla genom er. För min del ser det ite ut som en seriös sida för tillfället.

OBS! Lotta ut presentcheckar är olagligt vad gäller lotterilagen. En prestationsbaserad present måste det vara, inte lotteri.
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av