Driftstatus för betalsystem
Läs våra bloggar
E-handlare på Twitter
Skicka nyhetstips
Jämför Kortbetalning
Jämför E-handelsplattformar
Jämför Fraktavtal
Diskutera e-handel i forumet
Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > Feedback & Kritik

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2011-11-06, 20:15
Nyfödd
ingen

Reg.datum: Sep 2011
Standard Feedback på e-butik

Tar gärna emot feedback på min sambos e-butik med smycken och accessoarer http://www.beccadesign.se - t.ex. vad gäller design, laddningstid, användarvänlighet, svårt att hitta rätt på sidan osv...
  #2 (permalink)  
Gammal 2011-11-07, 18:15
Flitig Medlem
ingen

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Snygg design, men jag hade nog gett vissa bakgrunder en slags skugga, ex kolumnerna på sidorna samt produkterna i kategorierna. Sen går den där tårtan längst upp fet bort, förstår mig inte riktigt på vad den gör där, sen andra sliden godis & bakelser får mig att tänka helt åt motsatta hållet än smyckel,kvalite,lyx som jag antar att du vill förmedla?

Just my 2 cents.
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2011-11-07, 21:28
sandströms avatar
Nyfödd
www.elsaleonie.se

Reg.datum: Nov 2010
Standard

Bra första intryck och sidan laddar snabbt. Var hostar ni den?

Skulle jag ändra på något så är det alla knappar med text i olika färger (töm kundvagn, till kassan etc.). Tycker inte att de funkar riktigt med designen som i övrigt är snygg.

Om egen tillverkning med fimolera är en stor del av verksamheten så är väl inte bakelsen helt fel. Ser ju ut om det finns en hel del sådan produkter.

Om jag skulle sätta namn på den typiska kunden så skulle det vara Kitty Jutbring.
  #4 (permalink)  
Gammal 2011-11-08, 00:25
Nyfödd
ingen

Reg.datum: Sep 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nobynator Visa inlägg
Snygg design, men jag hade nog gett vissa bakgrunder en slags skugga, ex kolumnerna på sidorna samt produkterna i kategorierna. Sen går den där tårtan längst upp fet bort, förstår mig inte riktigt på vad den gör där, sen andra sliden godis & bakelser får mig att tänka helt åt motsatta hållet än smyckel,kvalite,lyx som jag antar att du vill förmedla? Just my 2 cents.
Tack för feedbacken! Kan nog vara vettigt att ha någon annan bakgrund/skugga så man tydligare skiljer av kolumnerna och produkter i kategorierna (om jag förstod dig rätt).

"Tårtan" (cupcaken) i loggan har helt enkelt varit där för att det är ett smycke som säljs i butiken och har varit lite av inriktningen Men är nog vettigt att jobba på en ny logga, inte helt nöjd med den nuvarande.

"Problemet" med godis & bakelser-slidern på förstasidan är att det både finns stilrena/lyxiga/trendiga smycken men även lite "barnsligare" handgjorda bakelse-smycken.

Citat:
Ursprungligen postat av sandström Visa inlägg
Bra första intryck och sidan laddar snabbt. Var hostar ni den?

Skulle jag ändra på något så är det alla knappar med text i olika färger (töm kundvagn, till kassan etc.). Tycker inte att de funkar riktigt med designen som i övrigt är snygg.

Om egen tillverkning med fimolera är en stor del av verksamheten så är väl inte bakelsen helt fel. Ser ju ut om det finns en hel del sådan produkter.

Om jag skulle sätta namn på den typiska kunden så skulle det vara Kitty Jutbring.
Tack! Sajten är hostad hos One.com, är väl inte det bästa webbhotellet egentligen men har funkat bra hittills..

Bra poäng med knappar och färgerna, ska helt klart se över detta!

Haha, ja sajten känns nog allt lite Kitty Jutebring, frågan är bara om det är för mycket

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are