Driftstatus för betalsystem
Läs våra bloggar
E-handlare på Twitter
Skicka nyhetstips
Jämför Kortbetalning
Jämför E-handelsplattformar
Jämför Fraktavtal
Diskutera e-handel i forumet
Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > Feedback & Kritik

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 10:15
MST MST är inte uppkopplad
Novis
www.swedishness.com

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Emil > noterat, och bra åsikter därtill. Tack igen.

Dan > fixat bild. Tack!
Svara med citat
Annons
  #22 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 10:17
Dans avatar
Dan Dan är inte uppkopplad
Administrator
RoligaPrylar.se
@nilsson_dan

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Är det en helt egen plattform ni kör på?
Svara med citat
  #23 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 10:30
Novis
www.swedishness.com

Standard

Ja det är en helt egen plattform, lite längre utvecklingstid men betydligt roligare och lättare att påverka grunderna …
Svara med citat
  #24 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 10:36
Dans avatar
Dan Dan är inte uppkopplad
Administrator
RoligaPrylar.se
@nilsson_dan

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Ja, och det syns i resultatet helt klart. Grymt!
Svara med citat
  #25 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 10:45
Novis
www.swedishness.com

Standard

Tackar!
Grymt med positiv respons, det gör att vi får bättre case när det kommer till förändringsläge …
Jag tror på många små förändringar efter plattformen är klar, inte en massa stressade totalomgörningar som verkar vara melodin för många. Erbjudandet är viktigare än huruvida den gröna nyansen är perfekt eller pixlar hit och dit (förutsatt att man nått en viss höjd i grundutförandet … )
Svara med citat
  #26 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 13:53
Flitig Medlem
www.pysslorama.se

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MST Visa inlägg
Tackar!
Grymt med positiv respons, det gör att vi får bättre case när det kommer till förändringsläge …
Jag tror på många små förändringar efter plattformen är klar, inte en massa stressade totalomgörningar som verkar vara melodin för många. Erbjudandet är viktigare än huruvida den gröna nyansen är perfekt eller pixlar hit och dit (förutsatt att man nått en viss höjd i grundutförandet … )
Ja allt handlar om att sälja och du har en väldigt bra grund för det. Jag har kikat lite mer nu och det är en riktigt bra och snygg sajt. Hade det varit min sajt hade jag varit väldigt stolt

Angående sälja så kanske ni kan kontakta Svenska konsulat och ambassader runt om i världen om ni/dom kan lägga upp kontaktinfo till er sajt. Dom brukar ha anslagstavlor där det brukar finnas reklam (antar gratis). Ja en del producerar även tidningar där ni kanske kan få lite PR. Även sajter för Svenskar boendes i olika länder (typ sidor för expats) borde vara intresserade av att tipsa om er sajt. Däre har du potentiella kunder med pengar och intresse av att ge bort denna typ av produkter som gåvor.

Angående att bilderna är olika storlekar. Jag köper det på första sidan. Det blir mer intressant och lyfter fram produkterna. Det blir lite som en mosaik av produkter. Om möjligt kanske ni kan pussla ihop dem så att det inte blir ojämna vita luckor längst ned. Dock ser jag det inte som en biggie. Däremot är det mer störande för ögat i you may also like delen. Där kanske det skulle gå att styra så att varje bild är lika stor eller så att namnet och add to cart kommer i jämnhöjd. Sen en extrem petitess: Längst ned i brands så kommer andra spalten, varumärket Kristina Stark i jämnhöjd med titlarna. Den borde flyttas ned ett snäpp.
Svara med citat
  #27 (permalink)  
Gammal 2010-03-31, 15:19
Novis
www.swedishness.com

Standard

Emil > håller med om ojämnheten, det ska vi försöka fixa med att göra tre olika grundinställningar för bilderna, genom att de "får" vara antingen kvadratiska eller två fasta höjder, blir bättre grid av det tror jag … och utan att röja för mycket strategier kring våra utlandssatsningar kan jag nog säga att ambassader ligger högt på kontaktlistan …

(tack igen för engagemanget!)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är