Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
Spontant efter en 30-sekunderstitt så bör du anlita en copywriter för texterna. Det är en mängd särskrivningar och blandat med svenska och engelska som inte alls känns bra.
Det vita "blänket" i logon är ruggigt irriterande eftersom det tar uppmärksamheten från det andra som är rätt så mörkt och diskret (som det skall vara).
jag tycker det tar lite lång tid att få grepp om vad det är förnågot ni säljer. "guldplatina, kvalité i en klass för sig" ... vad är det som har kvalite.
sen att jag får en scroll i sidled när jag kör 1024*768 känns inte så snyggt
Jag tror du behöver en slogan eller något som förklarar vad du gör. Jag fattar inte heller. Säljer du nya bakstycken till telefoner eller skickar man in den så pläterar du den?
Kanske "Vi förgyller din iPhone med äkta guld" eller liknande?
Jag tror att om du gör detta helt själv så skall du kanske visa hur det görs och förklara exklusiviteten i det hela. Loctite låter som något man lagar gamla avgasrör med, inte som man bygger exklusiva smycken med. Fem guldlager i all ära, men varför fem lager? Och reparationsgarantin, hur vågar du lämna den?
Jag tror att du måste knyta samman tekniken med exklusiviteten. Idag marknadsför du guldet, men inte hantverket och inte tekniken.
Fler bilder, där man får se detaljer av ipodarna. Kanske också leta reda på några mer exklusiva lurar till dem, för det känns inte som man vill ha originalluren till den här produkten.
Visa att man kan få graveringar (om man nu kan det) och marknadsföra det som studentgåva, konfirmationspresent eller kanske en juste säljarbonus är ett annat sätt att få uppmärksamhet. För utan tvekan väcker produkten ett ha-begär.
Snackade med en grym copy writer efter läst forumet, han instämde att det är mycket information som fattas. Så nu jobbar han på det. Ni får nöjet att syna hans arbete snart!
Bra punkter där...ser en foto framför mig när jag sitter och pysslar med varje Ipod i verkstan för hand.
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239