Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback nystartad E – handel

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101520
    CHLukas
    Deltagare

    Hej,

    Jag har gjort några förbättringar på sidan, skulle vilja ha lite feedback gärna från flera stycken.

    Jag har haft ca 2600 besökare på 9 dagar. Bra eller dåligt? Vad är normalt?

    Kommer att sälja lika mycket i Sverige som Usa och Storbritannien (samt resten av världen). Mer produkter är på ingång.

    Ca 80 % av mina besökare är inne ifrån sin mobil. Därför måste det vara enkelt att köpa samt anpassat till mobilen. Skulle vara tacksam om ni ville gå igenom hemsidan från början till ett köp. Tack på förhand!

    Concrete Humanity – Simple, stylish & great looking T-shirts

    #173513
    banane
    Deltagare

    @CHLukas 75895 wrote:

    Hej,

    Jag har gjort några förbättringar på sidan, skulle vilja ha lite feedback gärna från flera stycken.

    Jag har haft ca 2600 besökare på 9 dagar. Bra eller dåligt? Vad är normalt?

    Kommer att sälja lika mycket i Sverige som Usa och Storbritannien (samt resten av världen). Mer produkter är på ingång.

    Ca 80 % av mina besökare är inne ifrån sin mobil. Därför måste det vara enkelt att köpa samt anpassat till mobilen. Skulle vara tacksam om ni ville gå igenom hemsidan från början till ett köp. Tack på förhand!

    Concrete Humanity – Simple, stylish & great looking T-shirts

    Hej,
    Tycker det ser jättebra ut, men märker att ni troligtvis inte gått igenom den här: http://www.ehandel.se/forum/feedback-kritik/3647-laes-haer-innan-du-skapar-en-ny-trad.html

    Gör gärna det först så blir det mer konkreta tips ni får och troligtvis fler som orkar sätta sig och testa er sida. Jag hittar t.ex ingen företagsinformation, orgnr osv på ett lätt sätt. Kan bero på mig iofs.. :)

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.