Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
dstrombe
Har redirect på förstasidan då vi har X antal domännamn och vårt webbhotell one.com kan man endast göra denna lösning.
Vi kommer använda payson from nästa vecka, inte använt mera än de traditionell för att kunna erbjuda kunderna bäst pris på de flesta produkter.
andreas:
faktum är att designen är sedan 2006 "ler" dock har vi gjort om lite efter det på designen vi har satsat på att lägga in mycket produkter istället.
tror du man säljer mer mc-prylar om man har en fräck hemsida? vi har hört av våra kunder vill ha en enkel lättnavigerad sida!
1. Det står (C) 2006 längst ner. Över min döda kropp att jag handlar då! Inte nödvändigtvis för att jag bryr mig om design (vilket jag inte gör, men min intuition och undermedvetna gör) - utan för att jag har ingen jävla aning om ert företag är igång eller inte efter alla dessa år.
Kolla t.ex. site:fridsalls.com - Sök på Google <- Google har (trots er redirectlösning som inte är en redirect) lyckats skrapa fram ett par sidor i sitt index. Ställ dig själv frågan: skulle jag vilja klicka på något av resultaten? De säger t.om i 85% av fallen TILLBAKA i titeln.
Du har ett bra produktutbud till j'kligt bra priser och det är ingenting annat än en synd & en skam att inte låta någon oinvigd få veta detta. Om ditt ehandelssystem inte tillåter dig att optimera mer än såhär så ska du byta omgående.
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239