Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Mobilanpassat

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103504
    C.Larsson
    Deltagare

    Hej alla goa och glada vänner. Vi har mobilanpassat vår sida med nytt tema och skulle glädjeligen ta emot lite ris, ros eller annat om du har några sekunder övers till oss. Tack och ha en fantastisk Söndag

    http://www.naturesbeauty.se

    #181442
    MrPong
    Deltagare

    Hej,

    Jag testade precis er hemsida på min iPhone 6s och har följande feedback:
    Till och börja med – även om detta inte har med mobilanpassning att göra – så tycker jag att ni borde ta fram en ny logga. Detta då er nuvarande är relativt intetsägande. Försök t.ex. att designa den så att den för tankarna till “nature” eller “beauty”.

    En annan synpunkt är att ni borde överväga att visa två produkter bredvid varandra i stället för en för att minska scrollandet upp och ner. Det blir dessutom enklare att få en överblick över vilka produkter som finns inom respektive kategori.

    Era produktsidor tycker jag däremot ser bra ut och det är enkelt att gå vidare till kassan. Er kassa ser snygg ut, men som alltid när det gäller mobil, så vore en kassa i stil med Klarna Checkout såklart att föredra då kunden på så vis slipper knappa in en massa information på ett litet tangentbord.

    Lycka till!

    #181443
    jonathanb
    Deltagare

    Prestashops standardkassa är rätt kass – ni lär kunna höja konverteringen ordentligt men en one page checkout modul. Jag hade bytt plats på loggan och sökrutan samt gjort sökrutan permanent synlig. Fundera på om ni verkligen vill behålla vänsterkolumnen på kategorisidorna, blir lite rörigt. Annars fint!

    #181447
    C.Larsson
    Deltagare

    Åh tack så jättemycket för härlig feedback. Ha en fantastisk dag mina vänner.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.