Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Konsult för utredning av e-handel

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104008
    argit
    Deltagare

    Hej,
    Nu var det ett tag sen jag var aktiv här, men söker nu en oberoende konsult som har varit med och startat e-handel som kan hjälpa företaget jag jobbar på med att utreda exakt vad vi behöver för att sedan hjälpa till med upphandling. Finns det några sådana? De flesta konsultbolag är knutna till en viss lösning.

    #183313
    Simon-C
    Deltagare

    Hej,

    Kontakta mig gärna.
    Vi är plattformsoberoende. Vi tar en träff och diskuterar vad du behöver på kort / lång sikt. Vi rekommenderar lösning utefter storlek och komplexitet i din verksamhet.

    Vi erbjuder också en sk “Digital Affärsplan” mot ersättning. Vilket innebär total genomgång med b la intervjuer inom din verksamhet, personal, administration, kunder och marknad. Därtill ett förslag på lösning.
    Allt för att du skall få ett skriftligt underlag för din digitala resa. Affärsplanen äger du och har fritt att välja leverantör för att implementera.

    Lösning allt efter ditt behov och storlek på verksamhet.

    ___________________________________________
    Webbyrån Commerz i Malmö

    Utvecklings & Analysresurser för e-handelslösning i Magento / Site Direct / Beevo / Drupal

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.