Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel LiveAgent helpdesk/support?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104727
    Jolo
    Deltagare

    Hej tänkte höra om någon använder eller har provat Liveagent som support/helpdesk och vad ni tycker om denna kundtjänst?

    #185545
    Odopt
    Deltagare

    Hej, har inte kört LiveAgent själv men vi har några kunder som kört kombinationen chatt och helpdesk, och de verkar nöjda. Vi använder oss av Zendesk (http://www.zendesk.com) och LiveChat (http://www.livechat.se) i det vi levererar och det fungerar jättebra.

    #185547
    Jolo
    Deltagare

    Tack för svar :)

    Provat Zendesk men tycker det var för omfattande för mig.
    Uppskattar framförallt att LiveAgent finns på svenska med svensk support.

    #185550
    fotoklok
    Deltagare

    Helpscout kör vi och tycker det funkar bra, snart kommer dom även med live chat.
    Inte så avancerat eller omfattande heller.

    #185733
    MarcusL
    Deltagare

    Har du tittat på kombinationen Freshdesk och Freshchat? Freshchat är det senaste inom chatt och en sk. messenger funktion, dvs man kan chatta asynkront (till skillnad från en reguljär livechatt där man måste vara inloggade samtidigt).

    Jag ska för ordningens skull tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshworks partner här i Sverige. Produkterna finns på svenska och vi erbjuder även svensk support.

    #185747
    tenka
    Deltagare

    Jag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara “låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.

    #185787
    Jolo
    Deltagare

    @tenka 92825 wrote:

    Jag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara “låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.

    Tack för svar!
    Vad synd att det var så mycket problem, hade hoppats de skulle vara bra 😎 Har du hittat någon annan efter detta som var bättre?

    #185789
    tenka
    Deltagare

    Tack för svar!
    Vad synd att det var så mycket problem, hade hoppats de skulle vara bra Har du hittat någon annan efter detta som var bättre?

    Tyvärr inte. Tänkte dock testa Jibber nu och se om deras produkt fungerar bättre. :)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.