Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Lyckas på den finska marknaden?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104908
    Jenny pa Mixtra
    Deltagare

    Att lyckas i Finland är inte helt enkelt. Språket, returhantering, kundservice, Posti, rabattavtal mm… Jag arbetar sedan en tid med Mixtra Oy som smidigt och kostnadseffektivt hjälper till att etablerar företag framgångsrikt i Finland. Hör av er om ni har några frågor eller funderingar.

    Helgis!
    //Jenny +46 (0)722009190

    #186005
    xamgooh
    Medlem

    @Jenny på Mixtra 93148 wrote:

    Att lyckas i Finland är inte helt enkelt. Språket, returhantering, kundservice, Posti, rabattavtal mm… Jag arbetar sedan en tid med Mixtra Oy som smidigt och kostnadseffektivt hjälper till att etablerar företag framgångsrikt i Finland. Hör av er om ni har några frågor eller funderingar.

    Helgis!
    //Jenny +46 (0)722009190

    Hej!

    Jobbar ni med att översätta sidor i sin helhet också när du pratar om Språket?

    #186016
    Jenny pa Mixtra
    Deltagare

    Hej!

    Absolut hanterar vi även översättning. Tveka inte att höra av dig. jenny@mixtra.fi

    Ha det gott
    //Jenny

    #186072
    Mikkel79
    Deltagare

    Vi har forsøkt å etablere oss på det finske markedet med kellot.fi, men det er absolutt ikke et lett marked.

    Vi har noen som tar seg av oversettelse, returhantering, kundservice, men vi mangler noen gode til selve markedsføringen i Finland. Er dette noe dere kan hjelpe med også Jenny?

    #186083
    Jenny pa Mixtra
    Deltagare

    Hej!

    Visst arbetar vi med att hjälpa våra kunder med marknadsföring, såväl online som offline. Hitta influencers, nå ut via press/andra siter mm.

    Hör av dig så hittar vi en kostnadseffektiv lösning!

    Hälsningar
    //Jenny
    jenny@mixtra.fi

    #186795
    B2C-B2B
    Deltagare

    Hej Jenny,

    För över 1 månad sedan skickade jag ett mejl till dig med frågor om etablering i Finland.

    Inget svar. Finns du kvar på Mixtra. Får jag inte svar här så förstår jag att det inte är så.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.