Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Dagens bok: Sagor från Verkligheten av Tore Friskopp

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 55 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96928
    Joel
    Deltagare

    Idag damp min beställning av Tore Friskopps bok “Sagor från Verkligheten”.

    Boken handlar om Tore och hans företag Polyshop, om uppstart, framgång och sedan den avslutande konkursen. Varje kapitel är en berättelse om en händelse och vad man kan lära sig av den.

    Jag har bara läst ett par kapital ännu men vågar ändå varmt rekommendera den till andra e-handelskollegor.

    [IMG]http://www.ehandel.se/forum/attachment.php?attachmentid=389&stc=1&d=1323083853[/IMG]

    Läs mer om boken på:
    http://sagorfranverkligheten.se/

    /Joel

    #131731
    Dan
    Deltagare

    Håller med boken är grym. Fick mina 3 ex idag också. Dock inte signerade av Tore ;(

    Har redan läst den och tycker den är obligatorisk läsning för alla entreprenörer!

    #131734
    Prydz
    Deltagare

    Beställde ett ex tycker böcker av den här typen är givande. Fler rekommendationer på andra entreprenörs böcker tas gärna emot. Har själv precis påbörjat The New Buffettology som handlar om Warren Buffett och hans väg till framgång. Lite mer inriktad på Värdepapper men många tankesätt och annat som går att anpassa till andra verksamheter :) Återkommer när jag läst ut den!

    #131735
    Parvelito
    Deltagare

    Den är beställd, sedan får vi se när jag hinner läsa den…

    #131737
    Henrik_G
    Deltagare

    Uppsatt på önskelistan. Önskar mig bara mer tid att hinna läsa alla andra böcker också ;)

    #131738
    Jimmy
    Deltagare

    Jag fick min också idag. Men jag har inte hunnit läsa den :)

    #131743
    Richie72
    Deltagare

    Nu har jag också beställt den. En bok som jag gillar annars är Duncan Bannatynes “Anyone can do it“.

    #131748
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag har oxå beställt den.

    #131749
    Tina
    Medlem

    Har också beställt den nu!

    Kan även rekommendera Rich Dad, Poor Dad av Robert T. Kiyosaki

    #131804
    Macondax
    Deltagare

    Givetvis har man beställt 1 ex av Tores bok..

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 55 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.