Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
Hittar inte någonstans vilka som ligger bakom, vilket ger mig lite funderingar.
De säger sig vara en organisation för e-handlare. är det bara jag som aldrig hört talas om dem?
Min kommentar: Det är så oseriöst att man fattar inte hur någon orkar ens försöka lura i någon att det där skulle vara det allra minsta bra för vare sig konsument eller företag.
www.kodmyran.se, samt SweCat, Gardenhome, Doftljusbutiken
Inventarie på Ehandel.se
Reg.datum: Mar 2009
Det är tragiskt att e-handlare blir lurade och tror att detta är bra liksom konsumenter.
Anledningen till att jag hittade dem var att jag såg märkningen hos en kollega i samma bransch och aldrig hade hört talas om den tidigare så då bärjade jag fundera. Undrar hur många sådana här det kommer att poppa upp framöver.
Hej.
Medlemserbjudandet om 40% (!!) rabatt på våra tjänster stämmer ej. Jag har provat att ringa dem, men inget svar. Kommer till en telefonsvarare som säger "Hej och välkommen till Explore Group Sverige".
www.kodmyran.se, samt SweCat, Gardenhome, Doftljusbutiken
Inventarie på Ehandel.se
Reg.datum: Mar 2009
Misstänkte nästan det. Jag undrar om jag ska ta kontakt med min kollega i djurbranschen eller bara låta dem gå på smällen själva när de vill ha rabatter. De kanske är de som ligger bakom till och med eftersom jag aldrig sett märkningen tidigare. Hur skulle ni gjort?
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239