Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Plombera underkläder mm..

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98255
    Miss Delight
    Deltagare

    Hej allihopa!

    Detta blir vårt första inlägg här och som även blev en hel tråd :)

    Är det någon som kan tipsa om vart vi kan köpa färdiga påsar eller förpackningar som kan plomberas, eller något att plombera påsar med?

    Vi kommer att sälja underkläder och andra intimvaror som vi behöver få plomberade.

    Mvh,
    Miss Delight

    #147112
    Parvelito
    Deltagare

    Det lättaste tror jag är att skaffa en så kallad påssvets som värmer ihop påsar. Finns hos t.ex. packoplock.se

    #147240
    C.Fors
    Deltagare

    Tycker det är synd att plombera klädvaror med påsar då man vill känna textilkvaliteten.
    Hur gör butiker med öppet köp? Finns kanske inga andra alternativ.

    #147242
    Parvelito
    Deltagare

    Normalt sett får man inte byta underkläder i butiker.

    #147246
    Per Nilsson
    Deltagare

    @Parvelito 46603 wrote:

    Normalt sett får man inte byta underkläder i butiker.

    Får man någonsin göra det?

    #147248
    Prix
    Deltagare

    @Per Nilsson 46607 wrote:

    Får man någonsin göra det?

    De kan plombera dem i butiker också, vilket är guld värt om man som kille ska köpa underkläder till en tjej! Då sätter dem någon form av tag i underdelen vilket gör att man måste klippa eller dra sönder denna för att kunna använda dem!

    #147252
    Jimmys
    Deltagare

    Köp en fästpistol som man använder till att fästa etiketter på kläder, sen struntar du i etiketten och endast sätter dit tråden i ett ben eller någon annanstans så man inte kan ta på sig tröjan eller kallingen utan att klippa tråden. Funkar alldeles utmärkt.

    #147253
    Anton A
    Deltagare

    @Prix 46609 wrote:

    De kan plombera dem i butiker också, vilket är guld värt om man som kille ska köpa underkläder till en tjej! Då sätter dem någon form av tag i underdelen vilket gör att man måste klippa eller dra sönder denna för att kunna använda dem!

    Jepp, så gör vi i sportaffären där jag extrajobbar.

    #147254
    C.Fors
    Deltagare

    @Jimmys 46613 wrote:

    Köp en fästpistol som man använder till att fästa etiketter på kläder, sen struntar du i etiketten och endast sätter dit tråden i ett ben eller någon annanstans så man inte kan ta på sig tröjan eller kallingen utan att klippa tråden. Funkar alldeles utmärkt.

    Aha…en sån plastbit med hullingar.

    Om jag som konsument skulle köpa till min fru så skulle jag föredra en sådan plombering före påse (då bytesmöjlighet är ett måste). Detta främst av två anledningar, delvis att känna textilen som jag nämnt, dessutom att kunna hålla upp plagget framför sig istället för att se det ihopvikt i en påse.

    #147323
    kalsonger
    Deltagare

    Jag håller med det som Jimmys sa tidigare. Så gör de även i affärerna så man kan byta sina underkläder. Att försluta dem i en påse tycker inte jag att man ska göra. De underkläder som jag säljer är förslutna med en etikett, men har nu fått hem kalsonger och trosor som inte är det. Så jag skulle behöva få tag på en sådan etikett pistol och plombera mina underkläder med.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.