Driftstatus för betalsystem
Läs våra bloggar
E-handlare på Twitter
Skicka nyhetstips
Jämför Kortbetalning
Jämför E-handelsplattformar
Jämför Fraktavtal
Diskutera e-handel i forumet
Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > Generellt om E-handel

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #61 (permalink)  
Gammal 2010-05-05, 17:32
Nyfödd
Krigsveteran

Reg.datum: Apr 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Julius Visa inlägg
iPuhelinMyymälä

om man använder lexin och är lite kreativ... jag kanske inte ska satsa på finska marknaden
Varför inte satsa på den finska marknaden. Beror kanske på vad du säljer. Säljer du dala hästar eller svenska landslaget i hockeys matchtröjor är det nog ingen bra ide annars är det bara att gasa
Svara med citat
Annons
  #62 (permalink)  
Gammal 2010-05-26, 08:14
Ny medlem
ingen

Reg.datum: May 2010
Standard

Snacka om urspårad tråd.
Överallt sker det "fulsälj" och fula metoder används. Om man som företag väljer att agera på det sättet, får det vara upp till dem. Ryktet sprider sig fort, sen är det upp till kunderna att välja var de vill handla.
Min personliga åsikt är att kaptenX gjorde fel, men rent affärsmässigt får ju iphonebutiken.se skylla sig själva. Sen är det upp till båda parter om de i fortsättningen vill hålla på med pajkastning eller vara konkurrerande arbetskamrater.
Men en sak är säker: om jag som blivande kund någonstans läser eller hör talas om att företaget jag tänkt handla hos håller på med fula metoder eller pajkastning, kommer jag tänka mig för en extra gång innan jag handlar.

Sen undrar jag varför Mikkk verkar ta allt det här så personligt?
Svara med citat
  #63 (permalink)  
Gammal 2010-05-31, 09:18
Nyfödd
Krigsveteran

Reg.datum: Apr 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mashi Visa inlägg
Snacka om urspårad tråd.
Överallt sker det "fulsälj" och fula metoder används. Om man som företag väljer att agera på det sättet, får det vara upp till dem. Ryktet sprider sig fort, sen är det upp till kunderna att välja var de vill handla.
Min personliga åsikt är att kaptenX gjorde fel, men rent affärsmässigt får ju iphonebutiken.se skylla sig själva. Sen är det upp till båda parter om de i fortsättningen vill hålla på med pajkastning eller vara konkurrerande arbetskamrater.
Men en sak är säker: om jag som blivande kund någonstans läser eller hör talas om att företaget jag tänkt handla hos håller på med fula metoder eller pajkastning, kommer jag tänka mig för en extra gång innan jag handlar.

Sen undrar jag varför Mikkk verkar ta allt det här så personligt?
Hej
Jag tar det inte personligt. Det bara högst irriterande att det är så många på denna sida som tror att dom är kungar. I krig kärlek och affärer är allt tillåtet. Som blivande kund tror jag att du inte bryr dig om detta, du köper där du får mest för pengarna. Vem är du att bedöma vem som gjort rätt eller fel. Jag kan inte bedöma det, det jag har en uppfattning om är att iphonebutiken är etablerad på detta forum och har i och med detta rätt. Dom skall naturligtvis registrera .se och .com adressen allt annat är tjänstefel. Att sen kaptenx ses som en skurk som med alla medel skall förgöras på detta forum tycker jag säger mer om forumet än om kaptenx. Min helt personliga uppfattning är att detta forum består av ett gäng ryggdunkare som har en klubb för inbördes beundran.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är