Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Julhandeln 2013

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100896
    lancevancedance
    Deltagare

    Hej kära ehandlare.

    Tänkte att vi kan diskutera julhandeln 2013 här.

    Hur ser det ut för er? Än så länge är November sämre för oss än vad Oktober och September har varit. Väldigt skumt…

    #169896
    C.Larsson
    Deltagare

    Vi hade lite sämre månad i oktober men jag tror att det var en lite sämre kampanj som jag hade men november ser ut att bli en bra månad om det fortsätter så här.

    #169901
    lancevancedance
    Deltagare

    För oss är det tvärtom. Konverteringen är jättedålig. Väldigt många besökare dock.

    #169903
    Prix
    Deltagare

    @lancevancedance 71640 wrote:

    För oss är det tvärtom. Konverteringen är jättedålig. Väldigt många besökare dock.

    Vilken butik?

    #169904
    wolfnoodle
    Medlem

    @Prix 71642 wrote:

    Vilken butik?

    Ja som Prix påpekar, vilken butik ?
    Tråden handlar om julhandeln men för att kunna få tips etc är det ju bra om man presenterar sin butik. (Jag har inte kommit igång än)

    #169905
    lancevancedance
    Deltagare

    Vi säljer roliga prylar, mest elektroniska mm.:)

    Föredrar att vara anonym, inte för att jag inte litar på er men då jag har en oetisk konkurrent som hade dragit nytt av viss information som jag nämner här.

    #169915
    Johan Rubank
    Deltagare

    Har inte haft någon jätte rusning för julhandeln tidigare år. Men tänkte pusha det lite mer i år, gjort en kategori med namnet Julklapps tips , min förhoppning är att det ska ge några fler köp inför julen !

    #169917
    Richie72
    Deltagare

    @lancevancedance 71644 wrote:

    Vi säljer roliga prylar, mest elektroniska mm.:)

    Föredrar att vara anonym, inte för att jag inte litar på er men då jag har en oetisk konkurrent som hade dragit nytt av viss information som jag nämner här.

    Det här är ju ett öppet forum, vill du inte dela med dig själv kanske du inte ska hänga här. Dina konkurrenter delar ju med sig fritt.

    #169919
    Lastbryggan
    Deltagare

    @lancevancedance 71644 wrote:

    Vi säljer roliga prylar, mest elektroniska mm.:)

    Föredrar att vara anonym, inte för att jag inte litar på er men då jag har en oetisk konkurrent som hade dragit nytt av viss information som jag nämner här.

    På detta forumet är vi inte anonyma!
    Komplettera din profil enligt reglerna §4 annars kommer din profil att spärras.

    #169922
    wolfnoodle
    Medlem

    @Lastbryggan 71659 wrote:

    På detta forumet är vi inte anonyma!
    Komplettera din profil enligt reglerna §4 annars kommer din profil att spärras.

    Reglerna här är ju tydliga men vad är det som hindrar någon att rentav bara ljuga om sitt namn ?

    On topic: Jag har försökt få ihop en julkalender som ska poppa upp när man besöker sidan men förgäves. Använder WordPress /WooCommerce i mitt byggande. Någon som har tips ?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.