Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
Ingen anmärkningsvärd ökning av trafiken från någon speciell källa.
Trafiken av unika besökare är upp 13% samma dagar mot samma dagar förra veckan.
Söndagen kan jag förstå att den var bra, stark kampanjkod i nyhetsbrevet och pissväder i stora delar av landet, men måndagen...
Citat:
Det var en bra dag för mig också!
Härligt!
Hade varit intressant att veta hur andra i vår bransch hade de det.
Vi har ju ett par representatner till här på forumet, hur hade ni det?
Måndagen var också bra tryck för oss. Speciellt för att vara i Juli. Inget årsbästa men väl i nivå med en måndag i maj eller september. Bästa dagen i Juli så här långt.
Måndagen var en riktigt bra dag för oss oxå, dock inte rekordbra. Juli som helhet har varit riktigt bra, ser ut att landa i nivå med maj och juni. Dock var början av juli klart bättre. Jag brukar göra en enkel prognos så ofta jag kan, försäljning tom dagens datum/dagens datum*antal dagar i månaden. Alltså helt utan hänsyn till lönetid och annat. Och den prognosen har sjunkit med 30% från några dagar in i månaden. Men som sagt, vi är nöjda.
Det har rullat på som vanligt eller rättare sagt något mer den sista veckan.
Årets rekord-månad för mig är i Maj sedan Juli, Juni, Jan hamnar på liknade nivåer.
Sämsta månaden är feb.
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239