Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Black friday?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103134
    entrepr
    Deltagare

    Hej alla ehandlare!

    Black friday verkar gå väldigt bra!

    hur går det för er jämfört med förra året?

    #179960
    timpelt
    Medlem

    Har inte sålt innan så detta var min första black friday och sålde endast på fyndiq. Fick dock inte leverans av varor så från att egentligen ha 50 produkter ha endast 12.

    Men endå, 12 bra produkter som bör sälja bra. Så kan jag bara säg att black friday gjorde mig inte förnämt nånting. Besviken

    #179962

    @timpelt 84976 wrote:

    Har inte sålt innan så detta var min första black friday och sålde endast på fyndiq. Fick dock inte leverans av varor så från att egentligen ha 50 produkter ha endast 12.

    Men endå, 12 bra produkter som bör sälja bra. Så kan jag bara säg att black friday gjorde mig inte förnämt nånting. Besviken

    Fast 12 produkter på Fyndiq syns inte bland deras nästan 568000 produkter.
    Själva har vi sålt riktigt bra och är klart nöjda med denna Black Friday

    #179965
    LillaTegelbruket
    Deltagare

    Även vi är väldigt nöjda och det märks en rejäl skillnad mot förra året. Vi hade en orderökning på nästan 500% mot förra årets Black Friday.

    Vi tog i och för sig också tillvara på möjligheten detta år och var tydligare med annonsering och erbjudanden.

    #179969
    Safar
    Deltagare

    Vi startade exakt före Black Friday förra året & kan egentligen inte jämföra. Men i fredags så bara rasslade det in beställningar. Väldigt kul förstås. BF tror jag kommer bana iväg för fler likände dagar i framtiden, White Monday osv osv..

    #179993
    baolinh2015
    Deltagare

    Black friday verkar gå väldigt bra!

    #180000
    Paola
    Deltagare

    När jag kollar tillbaka i statistiken så ser jag ingen skillnad på Black Friday och Cyber Monday bland alla andra dagar under perioden. Det har varit en rejäl uppgång överlag under november vilket så klart är roligt.

    Däremot körde jag inga promotions under varken fredagen eller måndagen vilket säkerligen är anledningen.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.