Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj E-handel inom mode säljes

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104378
    annie88
    Deltagare

    Webbshoppen ligger hos Textalk och säljer trendiga no label kläder & accessoarer till målgruppen kvinnor 18-45 år. Med de rätta verktygen finns stor potential för webbshoppen. Har fått otroligt mycket fin feedback om den.

    Webshoppen startades år 2013 och mina produkter har synts hos flera stora bloggare/influencers genom åren, då detta är sättet jag marknadsför den på.

    Omsättning 2016 (9 månader, då jag låg i pausläge i 3 månader): ca 130.000 kr.
    Uppsvinget kom i okt & november, då jag omsatte ca 50.000 kr/månad.

    Lagervärde ca 30.000 kr.

    Alternativt intresse av att köpa mitt lager eller emballage är även intressant.

    Hör av dig så berättar jag mer!

    #184911
    Lina90
    Deltagare

    Kan du skicka lite bilder ?

    #184928
    Etttusenprocent
    Deltagare

    Hej!

    Är du intresserad av att få hjälp med försäljningen av din webbshopp?
    Har skrivit ett inlägg om hur vi jobbar: http://www.ehandel.se/forum/koep-saelj/11366-hjaelp-med-att-saelja-eller-koepa-e-handel.html#post91622

    Har ett köpuppdrag aktivt nu och tittar på några säljuppdrag.

    Återkom gärna om du vill diskutera vidare.

    Mvh
    David

    @annie88 90831 wrote:

    Webbshoppen ligger hos Textalk och säljer trendiga no label kläder & accessoarer till målgruppen kvinnor 18-45 år. Med de rätta verktygen finns stor potential för webbshoppen. Har fått otroligt mycket fin feedback om den.

    Webshoppen startades år 2013 och mina produkter har synts hos flera stora bloggare/influencers genom åren, då detta är sättet jag marknadsför den på.

    Omsättning 2016 (9 månader, då jag låg i pausläge i 3 månader): ca 130.000 kr.
    Uppsvinget kom i okt & november, då jag omsatte ca 50.000 kr/månad.

    Lagervärde ca 30.000 kr.

    Alternativt intresse av att köpa mitt lager eller emballage är även intressant.

    Hör av dig så berättar jag mer!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.