Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Köpes: Webbutik

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102300
    Savion
    Deltagare

    Söker webbutik som gör en vinst på minst 10 000 i månaden (gärna mer).

    Är öppen för det mesta när det kommer till bransch.

    Budget: upp till 1,5 miljon.

    Skicka P.M

    #177114
    ogge_112
    Deltagare

    Har en grossistverksamhet inom e-handel, kan det vara något?

    #160811
    Savion
    Deltagare

    Bumpar den här tråden då jag fortfarande är intresserad av att köpa e-handelsverksamheter.

    #161066
    Miljokok
    Deltagare

    Hej!
    Jag är en utav två ägare till en e-handel som heter badrumshuset.se
    Vi har inte bara den bästa domänen för badrumsartiklar utan även en otroligt snyggt designad hemsida som är komplett.

    Vi har jobbat med programmeringen med den i ca 1 års tid samt testkört den under korta stötar 2-3 månader totalt.
    Under tiden vi testkörde den så fick vi 24 beställningar med en total försäljning på 40087 kr ex moms.
    Med en vinst på 22500 kr.

    Vi hade aldrig något startkapital för lager samt marknadsföring. Detta gjorde att vi sålde nästan bara beställningsvaror som hade ganska långa leveranstider.
    Våra produkter vi sålda var våra egna som vi importerade tex: tvättställsblandare, duschar samt köksblandare.
    Strax innan vi beslutade att vi inte hade tiden sidan behövde så tog vi även in svenska grossister där dom höll sina produkter i lager åt oss.
    Jag har även kontakt med ett företag i Polen som säljer badrumsmöbler.
    Priserna jag fått av dom samt deras höga standard av produkterna gör att med ett inköp från dom så kommer man vara en av dom ledande på nätet inom badrumsmöbler när det kommer till lägsta pris samt design.

    Vi har som sagt efter en lång tids tveksamhet beslutat att vi inte kommer att få tiden sidan behöver. Och vill därför nu se om det finns någon eller några andra som vill köpa sidan.
    Vi kommer givetvis att hjälpa dig med leverantörer samt ge dig den information vi har från marknaden.

    Vi tog in lite blandare samt duschar strax innan vi lade sidan vilande av ett värde för ca 15000 kr som medföljer.

    Vi har idag satt igång sidan Badrumshuset.se -Badrum till låga priser – Badrumshuset så att ni kan ta en titt på den.

    Pris vi vill ha är 75 000 kr.

    Vid intresse hör av er på info@badrumshuset.se

    Mvh Daniel

    #177621
    Savion
    Deltagare

    Är fortfarande intresserad av att köpa en/flera butiker men vill förtydliga att butiken inte ska vara nystartad och/eller ha en omsättning på under miljonen.

    #177823
    LUX123
    Deltagare

    Hej,

    Jag och en kollega driver.

    #177919
    Savion
    Deltagare

    Har hittat vad jag söker så tråden kan stängas

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.