Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Hjälp att sälja eller köpa e-handel?

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104860
    Etttusenprocent
    Deltagare

    Är du intresserad av att sälja din e-handel eller Affiliatesida men vet inte riktigt vad den är värd?
    Har du svårt att hitta köpare eller är osäker på hur du ska ta dig framåt i processen när någon väl är intresserad?

    Ett annat alternativ kan vara att du går i tankar kring att köpa en e-handel men vet inte riktigt vilken.

    Om något av dessa stämmer in på dig är du välkommen att kontakta mig för att få hjälp på vägen.
    David Vesterlund heter jag och är företagsmäklare på Svensk FöretagsFörmedling.
    Vår webbsida är http://www.sffab.se
    Vi har funnits sen 1979 och har sen dess genomfört fler än 2000 transaktioner.

    Min bakgrund är inom finansbranschen som rådgivare och de senaste 3 åren har jag arbetat med content och marknadsföring i min egen byrå, Ett tusen procent. Genom den har jag arbetat med många e-handlare och Affiliates och har byggt upp ett gott kontaktnät i branschen.
    Jag är nu en del av Svensk FöretagsFörmedling och har ett antal aktiva uppdrag där jag hjälper till att sälja företag.
    Vi har ett intressentregister med tusentals köpare och säljare som vi kan använda, utöver det egna nätverket, för att hitta rätt köpare eller säljare åt dig.

    Det vi kan bidra med är:
    -Värdering av bolag (Vi tar hänsyn till det unika med e-butiker och affiliates)
    -Säljuppdrag med framtagande av prospekt, sök av potentiella köpare, förhandling, vägledning i due diligens (företagsbesiktning) kontraktsskrivning samt uppföljning
    -Köpuppdrag, Hjälpa dig att hitta och förhandla med andra företag i branschen
    -Kapitalanskaffning

    Är du intresserad och vill veta mer om hur ett samarbete kan se ut så skicka gärna ett mail till mig på:
    david.vesterlund@sffab.se

    Med Vänlig Hälsning
    David Vesterlund

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.