Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj E-handelsidé sökes / kapital finnes

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105041
    chrimo
    Deltagare

    Söker nischad e-handelsidé med god lönsamhetspotential. Antingen i uppstartsskede eller som kommit en bit på vägen. Gärna partnerskap. Kan investera upp till 1 mkr. Skicka PM.

    #186340
    Lorenzo
    Deltagare

    Hej,
    Jag heter Lorenzo Garcia och blev vald till årets IT personlighet av It branschen 2002 på grund av att mitt företag (var VD) mitt i IT krisen blev bäst i branschen genom e-handel. När branschen gick ner 7% ökade mitt företag omsättningen med 18% och gjorde ATH i vinst och omsättning.
    Efter det sysslade jag med styrelsearbete i noterade svenska bolag inom IT. Efter det blev jag aktivt inom M&A och köpte privata banker, bolag etc. På grund av sjukdom gjorde jag en paus och sysslade endast med egna investeringar där jag brände 28 miljoner kronor på olja eller oljeaktier.
    Nu talar jag med olika grossister inom olika branscher och vissa tycker att ehandel är utanför deras komfort zon och missar tåget.
    Är ungefär i samma sits som du men jag har bestämda tankar om ehandel och logistik. Den stora flaskhalsen för ehandel är insnöade styrelser och ägare som inte förstår varken möjligheten och hotet med e-handel.
    Annars är jag 67 år, MBA och gedigen erfaren inom e-handel, logistik, finans och M&A.

    Mitt telnr är 073 7083888

    #186410
    Walter
    Medlem

    Hej!

    Är du intresserad av Golf ?

    GolfClub.one är till salu. Den har potential att bli vad som helst – en golfklubb, webshop, multi-pass kort/medlemskap i olika golfanläggningar/banor osv.

    Vänligen ta del av min andra projekt på jobbfront.se – flera av dem överlåtes pga tidsbrist, behöver fokusera min tid/resurser på AktivFritid.se

    mvh
    Walter

    #186411
    Walter
    Medlem

    Hej!

    Är du intresserad av Golf ?

    GolfClub.one är till salu. Den har potential att bli vad som helst – en golfklubb, webshop, multi-pass kort/medlemskap i olika golfanläggningar/banor osv.

    Vänligen ta del av min andra projekt på jobbfront.se – flera av dem överlåtes pga tidsbrist, behöver fokusera min tid/resurser på AktivFritid.se

    mvh
    Walter

    #186420
    Fsi10311
    Deltagare

    Hej
    Har du en mejl så kan jag skicka lite info om min affärside. Är i startfasen men med köpt websida på worldpress och med en tydlig ide
    Med vänlig hälsning,
    Felicia

    @chrimo 93664 wrote:

    Söker nischad e-handelsidé med god lönsamhetspotential. Antingen i uppstartsskede eller som kommit en bit på vägen. Gärna partnerskap. Kan investera upp till 1 mkr. Skicka PM.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.