Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Köpes: HP Laser 1320

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96526
    Parvelito
    Deltagare

    Jag vill köpa en eller två stycken HP 1320, för jag behöver lite redundans inför julhandeln (och är rätt så trött på att byta papper i den jag har hela tiden). Alla modeller är intressanta så länge det är en 1320. Någon som har en sådan som står i ett hörn och inte används?

    Jag betalar BRA för sådana begagnade skrivare i bra skick. Om tonerkassetten är slut är det inga problem.

    PM med prisidé är ett bra sätt att svara.

    #128093
    Parvelito
    Deltagare

    Min bön har hörsammats, det är på väg 3st HP 1320 på en pall.

    #128104
    Joel
    Deltagare

    Vi vill se bilder på monstren sen när du radat upp dem Berra! :D

    #128106
    Parvelito
    Deltagare

    @Joel 25491 wrote:

    Vi vill se bilder på monstren sen när du radat upp dem Berra! :D

    Det skall väl kunna ordnas. Kanske är man en riktig E-handlare om man har fyra identiska laserskrivare, men saknar Zebra och streckkodsläsare :-)

    #128107
    fotofyndet
    Deltagare

    Nu hade ju du hittat redan, men det kanske finns fler som är intresserade. Det här är rekonditionerade med lite olika mätarställning

    HP 1320N

    #128108
    Parvelito
    Deltagare

    Nu hade ju du hittat redan, men det kanske finns fler som är intresserade. Det här är rekonditionerade med lite olika mätarställning

    Mätarställningarna var ju inget att yvas över, den jag redan har visar just nu +142.000 utskrifter, och den tuffar på. HP 1320 är en bra “E-handelstraktor” med billiga tonerkasetter som ger låga utskriftskostnader.

    #128112
    Tomas
    Deltagare

    Jag snappade 2st av dem och om inte allt för länge kommer det en zebra från Jimmy sen kan man känna sig som en riktig ehandlare:-)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.