Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj N.nu söker samarbete med ett ehandelsföretag

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96973
    Jim Westergren
    Deltagare

    N.nu är en populär tjänst för personer att skapa hemsidor. Gratis med möjlighet att betala för premium. Det startas över 100 per dag.

    Jag söker nu en seriös sponsor till N.nu, för de hemsidor som inte har skaffat premium.

    Budskapet kommer vara i stil med: Din hemsida är gratis tack vare vår sponsor X. Istället för att behöva betala N.nu för din hemsida så kan du köpa något av X (frivilligt).

    Reklam för dig kommer att synas:

    – I sidfoten på alla gratis hemsidor. Det är ca 30 000 stycken med mellan 1-1,5 miljoner sidvisningar per månad. “Denna hemsida är byggd gratis tack vare vår sponsor X” eller liknande efter min reklam om N.nu.
    – I nyhetsbrevet som går ut till över 30 tusen pers. Varje nyhetsbrev under perioden. Jag skickar var eller varannan månad när jag har nyheter att berätta.
    – Överst i inloggningssidorna. Där kan du ha logga eller banner (ej rörlig) med en text. Inloggningssidorna har ca 1800-2500 unika besökare per dag och ca 15 000 sidvisningar. En stor procent lägger flera timmar av sin tid här och lär inte missa budskapet.
    – Text och länk på bloggen om N.nu, gratishemsida.me och en del satellitsajter om N.nu. Stort länkvärde.

    (Detta är alltså seriöst många klick, branding, goodwill och stort länkvärde för SEO). Folk kommer kanske till och med känna tacksamhetsskuld till er för att budskapet kommer vara att det är ni som gjort det möjligt att det är gratis.

    Jag vill ha avtal på 6 månader eller ett år. Kanske 3 månader men helst inte.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska ta betalt så jag tänkte kolla lite här hur intresset är. Men minst 15 tusen kr per månad.

    Kontakta mig vid intresse.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.