Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Sälja vår webbutik

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103102
    Catharina
    Deltagare

    Hej!

    Jag och sambon startade webbutik för 1,5 år sedan, när vi båda var mellan jobb :) Syftet var både att lära sig mer om företagande och att vi hade hittat en nisch där vi trodde det fanns en marknad.

    Vi säljer knoppar, handtag och krokar. Hos många av våra leverantörer är vi de enda i Sverige eller Europa, som säljer deras produkter. Vi har en del på lager, men lagret är begränsat och en del av produkterna köper vi bara in vid beställning. Vi ser en stor potential och möjligheter att utveckla verksamheten, men vi har inte längre tiden, då vi båda nu jobbar mer än heltid med annat.

    Kika gärna på sidan för att se vad vi säljer: http://www.tusenochenknopp.se
    För vidare kontakt, maila mig gärna på catharina@tusenochenknopp.se, så fortsätter vi dialogen där.

    Tack! /Catharina

    #179974
    Marce80
    Deltagare

    Hej, kan du berätta mer, omsättning vinst, utgifter per månad/år? Tack

    #180357
    Bjorn49
    Deltagare

    @Catharina 84913 wrote:

    Hej!

    Jag och sambon startade webbutik för 1,5 år sedan, när vi båda var mellan jobb :) Syftet var både att lära sig mer om företagande och att vi hade hittat en nisch där vi trodde det fanns en marknad.

    Vi säljer knoppar, handtag och krokar. Hos många av våra leverantörer är vi de enda i Sverige eller Europa, som säljer deras produkter. Vi har en del på lager, men lagret är begränsat och en del av produkterna köper vi bara in vid beställning. Vi ser en stor potential och möjligheter att utveckla verksamheten, men vi har inte längre tiden, då vi båda nu jobbar mer än heltid med annat.

    Kika gärna på sidan för att se vad vi säljer: http://www.tusenochenknopp.se
    För vidare kontakt, maila mig gärna på catharina@tusenochenknopp.se, så fortsätter vi dialogen där.

    Tack! /Catharina

    Hej
    Er idé låter jätterolig. Jag är ute efter en ehandel som är uprunning.
    Skriv gärna en rad.

    mvh
    Björn Dahlström
    070-790 30 13
    bjorn@regokonsult.se

    #180497
    Veronicak
    Deltagare

    Hej,
    Om det inte är sålt ännu så är jag intresserad, kan du skicka mer information till ikka1983@hotmail.com

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.