Plus Forum E-handelsforumet Logistik Lägg ner Postnord nu!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104500
    nmn
    Deltagare

    Postnord måste vara världshistoriens sämsta företag alla kategorier, ständiga förseningar, mycket högre priser än alla andra och absolut noll i kundservice.

    Efterlyser man försenade paket får man svar efter några dagar att det är utlämnat nu. Terminalen i Göteborg har enorma problem med förseningar nästan dagligen. De gånger saker kommer fram som de skall blir man förvånad!

    Fick idag denna fina paket som varit på väg i en vecka! Inte har de hört av sig och underhuggaren lämnar bra ut den. Detta är ett kolli av 6, fyra kom i måndags ett saknas fortfarande men står som utlämnat.

    Då andra speditörer haft problem har de hört av sig vi och meddelat vad som hänt: Vi har haft DSV bil som fick kapellet uppskuret av banditer och en DHL bil som en annan lastbil körde rakt igenom, men posten gör ingenting utan låtsas bara som om det regnar, vilket det bevisligen gjort! Det enda man kan vara tacksam över är att de missat är att köra över paketen med en maskin som de skrivit att de skulle göra.

    Ni som skickar med Postnord, skiter ni helt i era kunder och ert rykte eller är ni bara korkade självplågare?

    #184746
    Jonkejober
    Deltagare

    Jag skriver det igen. Så mycket negativt du skriver om PostNord så kan man lätt tro att du jobbar för någon av de andra speditörerna.

    Jag har överlägset bäst erfarenhet av PostNord. 0,0012% av våra paket har försvunnit.

    Jag skickar även en del med DHL men upplever betydligt mer problem där. Däremot måste jag säga att jag är imponerad av att DHL levererar till oss på två dagar från Belgien, det är snabbt!

    Skickat från min Lenovo P2a42 via Tapatalk

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.