Plus Forum E-handelsforumet Logistik Hitta tillverkare. Hur?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104805
    Sotten
    Deltagare

    Hej,

    Jag är ny här på forumet och har precis börjat jobba med mitt nya företag. Jag har designat egna solglasögon som jag har tänkt att sälja via e-handel. Jag letar efter en leverantör som kan tillverka solglasögon efter mina önskemål och det är här mitt problem kommer. Jag har under lång tid sökt efter en tillverkare i Kina utan framgång. Är det någon på detta forum som har tips på hur jag kan gå till väga för att hitta en tillverkare till mitt företag? Det behöver nödvändigtvis inte vara i Kina utan det viktiga är att det är bra kvalitet på produkterna, givetvis till ett rimligt pris då jag just nu är i starten av företagandet.
    Jag har designat klart mina solglasögon i CAD så det finns inget fysiskt exemplar i nuläget.

    Med vänlig hälsning,
    Sotten

    #185672
    Jonas.L
    Deltagare

    Tillverkare i regel brukar vara svårt att hitta och mängden MOQ brukar vara väldigt hög också. Lycka till! :)

    #185673
    Stefan72
    Deltagare

    Vad har du för budget och tankar om det hela? Det är lätt att drömma sig bort i nåt eget projekt men det finns nog sexhundraelva miljoner solglasögon redan nu att välja på så hur tänker du approachen mot en ev tillverkare? Säg att det som ex är 1000 st som MOQ på vanliga som finns redan, då kanske det är 10000st och kanske mer på helt egna. (per modell och utförande) Sen ska de på nåt vis vara så attraktiva att man blir av med dem också så drömmen inte kommer att bestå i 9900st osäljbara glasögon i nåt källarförråd. De övriga 100 kanske man har fått gett bort gratis som prov i försöken att nå ut.
    Bara en tanke alltså.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.