Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer?
Bli medlem nu eller Logga in:

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > Marknadsföring

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2018-08-23, 00:29
alex_bergstroms avatar
Ny medlem
Ingen
Equator
@alex_bergstrom

Reg.datum: aug 2018
alex_bergstrom is on a distinguished road
Standard

Hej Emiil15. Har du Google Analytics på din sajt? En god start är att kika in där och på hur du får besökare till din sajt idag. Om jag vore du skulle jag försöka sätta mig in i olika delar av marknadsföring för att bygga upp en bra bas. Det finns många kurser och bra bloggar på nätet som kan ge dig en bra grund att stå på. I synnerhet skulle jag spana in SEO och organisk sök, men även sociala medier. Jag skulle vara försiktig med adwords då det lätt kan bli kostsamt om du ger dig in i det (t.ex. om du inte har koll på vilka keywords du har utan). Influencer marketing är ju väldigt trendigt idag, men kan säkert funka bra för dina klockor. Men kort och gott: Läs på och lär dig så mycket du kan. Det gör dig till en mycket bättre uppdragsgivare också och minskar risken att du blir lurad den dagen du tar in extern hjälp. Lycka till!

#12 (permalink)  
Gammal 2018-08-24, 09:18
Ny medlem
https://www.grapevine.nu
Grapevine

Reg.datum: feb 2018
Grapevine is on a distinguished road
Standard

Hej Emil,
Tycker en kombination av hårt eget arbete samt anlita experter är en bra väg att gå. Var hungrig på att lära dig nya saker och skaffa dig ett nätverk av experter som du alltid kan fråga när du kör fast. Kul idé du har hoppas det lyfter och att du når kritisk volym. Snygg site så det är bara ge dig in i gruvan och skaffa bra inlänkar. ;-)
  #13 (permalink)  
Gammal 2018-08-24, 16:28
Ny medlem
https://autogrowth.se
Autogrowth

Reg.datum: aug 2018
Autogrowth is on a distinguished road
Standard

Hej,

Nu lottar vi på Autogrowth ut 30 timmars kostnadsfri konsultation inom digital marknadsföring och marketing automation till ett företag! Ta chansen att få hjälp att komma igång, utveckla eller förbättra er online marknadsstrategi.

En möjlighet att komma igång riktigt effektivt!

https://autogrowth.se/30timmar/?

För alla er som inte vinner och som behöver hjälp att komma igång, kontakta oss på Autogrowth, ni får alltid 30 minuter gratis hjälp där vi ganska snabbt kan säga om ni behöver ta hjälp eller kan börja själva och vart ni bör börja.

Kontata oss på https://autogrowth.se för mer info
Svara med citat
  #14 (permalink)  
Gammal 2018-10-15, 08:01
Loyalwriters avatar
Ny medlem
ingen
Loyalwriter

Reg.datum: nov 2016
Loyalwriter is on a distinguished road
Standard

Hoppas att det går bra med sajten! Som webbskribent så kan jag ju säga att jag ser hur många jobbar, både nya och etablerade företag, och det är faktiskt rätt vanligt att anlita någon form av SEO hjälp (det gör även jag!). Du kan få hur många tips som helst via ett forum och de kan vara jättebra men om du inte förstår helheten så finns risken att du inte får ut så himla mycket av varje individuellt tips. Så jag tycker faktiskt att det finns en poäng med att ta hjälp med marknadsföring. Om du vill få några tips på bra SEO hjälp i Sverige så kan du skicka PM.
Svara med citat
Svara

Taggar
adwords, annonser, marknadsföring, seo

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är