Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Utskick – prisvärt tryck och prepress?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95901
    Tomas
    Deltagare

    Ska göra ett utskick till ca 2500 mottagare. Har en ca 3/4 A4-sida med text och sen några bilder samt utdrag ur en PDF-katalog jag vill sammanfoga till:
    1 st A4 med tryck på båda sidor, ev ska det vikas en gång.

    ja, jag behöver därför tips på nån som gör sådant, inte bara snabbt och bra utan också billigt:-)

    Tack på förhand!

    #121766
    bloggus
    Deltagare

    Själv tryckte jag i Polen nu och fick allt på ca. 10 dagar till ca. 60% av billigaste priset jag hittade i Sverige.

    Dock tycker jag att priserna är ganska bra här: Jag syns! Hur vill du synas? – JagSyns Tryckeri |Flyers, Posters, Folders, Reklamblad, Banderoller, Tidskrifter, Affischer, Broschyrer, Visitkort, Kuvert, Brevpapper

    De trycker också utomlands.

    #121781
    Tomas
    Deltagare

    Tack för tipset!

    #121806
    Farmoranka
    Deltagare

    Kolla med Flyers online till låga priser hos print24 och se om du hittar något :)

    #121807
    bloggus
    Deltagare

    @Farmoranka 18509 wrote:

    Kolla med Flyers online till låga priser hos print24 och se om du hittar något :)

    Inte alls dumma priser …

    #121846
    Marks-Bleeds.se
    Deltagare

    Skulle föreslå att du tar en titt på Reklamfixaren.se från Posten.
    Tycker dom verkar ha riktigt bra priser om man kör såväl tryck, adresser som utskick via dom. Har inte själv testat ännu, men har det i planen att göra.

    #121857
    Macondax
    Deltagare

    Jag har provat Reklamfixaren under veckan, och får säga att jag är mäkta imponerad.

    Nu har inte utskicket gjorts ännu (utdelning 20-27 apr), men enkelheten att skapa sitt budskap (jag gjorde en egen PDF som utskick) och priset är klart lockande. Styckpris, inkl. tryck, adressregister och frankering (B-post) gick på styvt 5:- + moms per styck.

    Om det finns intresse, så kan jag återkomma med lite reflektioner efter utdelningens slutdatum.

    #121956
    patrik1972
    Deltagare

    @Macondax 18561 wrote:

    Jag har provat Reklamfixaren under veckan, och får säga att jag är mäkta imponerad.

    Nu har inte utskicket gjorts ännu (utdelning 20-27 apr), men enkelheten att skapa sitt budskap (jag gjorde en egen PDF som utskick) och priset är klart lockande. Styckpris, inkl. tryck, adressregister och frankering (B-post) gick på styvt 5:- + moms per styck.

    Om det finns intresse, så kan jag återkomma med lite reflektioner efter utdelningens slutdatum.

    Macondax….det tycker jag absolut att du skall göra

    #121957
    Joel
    Deltagare

    Jag är också väldigt imponerad av Postens “Reklamfixaren!

    Berätta gärna utfallet :)

    #123431
    Richie72
    Deltagare

    @Macondax 18561 wrote:

    Jag har provat Reklamfixaren under veckan, och får säga att jag är mäkta imponerad.

    Om det finns intresse, så kan jag återkomma med lite reflektioner efter utdelningens slutdatum.

    Har du reflekterat klart? Vill du dela med dig av din visdom?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.