Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Vi söker Beta-testare

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99727
    Magnus Brath
    Deltagare

    Vi kommer inom några månader lansera en ny produkt vi kallar Prova På Sökmotoroptimering och har idag gjort en smylansering. Vi letar idag efter 3 Beta-testare som får tjänsten kostnadsfritt under 6 månader.

    För att få lite spridning på det så testar jag samtidigt (för första gången på en tjänst) cloud flood i marknadsföring. Det är ett lite plugin som kräver att du delar på Twitter eller Facebook för att kunna anmäla dig. Jag har som sagt inte testat det kommersiellt tidigare så kom gärna med input på det, det är lite “intrusive” men mina tidigare erfarenheter med det har varit väldigt bra.

    Jag vet att det är lite att tala i egen sak men anmäl er gärna och om ni tycker att jag gör för mycket reklam med den här tråden så är jag öppen för alla former av kritik ;) Jag skulle gärna se Ehandlare i urvalet, så det skulle uppskattas mycket.

    Du hittar det här: Prova På Sökmotoroptimering | Brath.se

    #161457
    basse1985
    Deltagare

    Jag vet inte om jag gillar cloud flood riktigt…Jag är ingen som vill ha allt gratis utan motprestation men just nu så känner jag inte till er “prova på SEO”-produkt så jag är tveksam till att dela den. Det känns lite omvänt att delar något innan man testat och gillat.
    Tvekar så mycket att jag avböjer mig att testa.

    Mer information om produkten kanske?

    #161460
    Magnus Brath
    Deltagare

    Ja du har nog rätt att det kan vara bra med mer information, jag tar och fyller på.

    Jag är mycket medveten om att många är kluvna inför cloud flood, det fungerar kanon för att få spridning däremot.

    Alternativet att dela efter att det testats är inte riktigt samma sak, då skulle jag helt enkelt få jobba gratis i 6 månader för 3 tweets. Vill nå en så stor grupp som möjligt för att kunna välja ut 3 bra testsajter och inte tvingas arbeta med första bästa bara.

    #161461
    Magnus Brath
    Deltagare

    Nu har jag uppdaterat med mer information, var det något sådant du tänkte dig?

    #161471
    Andreas
    Deltagare

    Jag är intresserad, driver Gand.nu och Runforest.se

    Har arbetat som SEO-konsult en tid och är även medlem i din LinkedIn grupp där det disskuteras SEO.

    Hör av dig om jag låter intressant…

    #161481
    Magnus Brath
    Deltagare

    Fint, vi tar med dig i listan.

    #161483
    basse1985
    Deltagare

    Jag vill gärna vara med.

    Delar nu!

    #161501
    andreaswedberg
    Deltagare

    Om ni vill testa på Finland eller Norge kan ni höra av Er. Vi sätter upp vår e-handel där just nu.

    #160575
    Magnus Brath
    Deltagare

    Tyvärr kommer inte den här modellen fungera utanför Sverige, det är som kanske framgår den allra enklaste formen vi kan leverera.

    #160730
    Caarl
    Deltagare

    Vet inte om jag är för sent ute men skulle helt klart vara intressant (se stilrenaklockor.se). Dock endast om det är så att man får behålla länkarna efter prova-på perioden är slut, utan att binda upp sig till något månadsavtal.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.