Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Marknadsföringshjälp

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102577
    JenBon
    Deltagare

    Hej hopp!
    Har ett nystartat företag Prints by J
    Har jobbat mycket på facebook och instagram men måste få igång så sidan hittas bla på google också.
    Jag har inte satt mig in i detta så mkt än, tänkte om ngn kan/vill tipsa om lätta komigång-tips?
    Alternativt hur “billigt” kan man komma undan att få hjälp med det?
    Tack!

    #177924
    blazern
    Deltagare

    Rekommenderar dig att köpa boken “Guldläge på nätet”, läs den, sätt dig in i varför du inte syns. Värd varenda krona. :)

    #177925
    C.Larsson
    Deltagare

    Håller med blazern men du kan också läsa och lära dig mycket här SEO-skolan – Lär dig sökmotoroptimering och använda deras fantastiska verktyg. Använd dig av bloggare, funkar väldigt bra för oss

    #177930
    Quift
    Deltagare

    Du kan även testa jajjakollen för att få en snabb bild av hur det går och vad du behöver göra.

    Sökmotoroptimering (SEO) & internetmarknadsföring med Jajja Communications

    #177932
    Andreas
    Deltagare

    @Quift 82100 wrote:

    Du kan även testa jajjakollen för att få en snabb bild av hur det går och vad du behöver göra.

    Sökmotoroptimering (SEO) & internetmarknadsföring med Jajja Communications

    Undvik Jajja är mitt råd!

    #178001
    Bloggagenturen
    Deltagare

    Fin hemsida! Jag tror på affiliatenätverk kombinerat med bloggar/sociala medier.

    #178117
    Krus
    Deltagare

    Det “billigaste” du kan göra är att investera i kunskap, lär dig mer om SEO (Sökmotoroptimering)! Det finns basala och väldigt viktiga kunskaper som jag anser alla borde känna till innan man börjar betala för trafiken.

    Men just inom SEO finns det massor av saker som du kan göra själv för att ranka helt okej, börja där och se till att inte blunda för något du inte förstår.

    Lycka till!

    #178123
    notionstore
    Deltagare

    @Andreas 82102 wrote:

    Undvik Jajja är mitt råd!

    True that, fula marknadsföringsknep själva genom att kontakta folk och låtsas som att man pratats vid tidigare. Gör man så själv vad säger att man inte använder fula knep inom seo också?

    Som Blazern sa:
    Om boken Guldläge på nätet. Finns som pdf vad jag vet. Tips är kolla biblioteket vid dig. Vi har något som heter helgebiblioteken.se kan man låna ljudböcker pdf:er etc. Har själv lånat den där dock inte hunnit med att läsa hela.
    Kan dock säga att halva boken är väldigt bra förmodligen är sista halvan ännu bättre.

    #178193
    Quift
    Deltagare

    @notionstore 82349 wrote:

    True that, fula marknadsföringsknep själva genom att kontakta folk och låtsas som att man pratats vid tidigare. Gör man så själv vad säger att man inte använder fula knep inom seo också?

    Vi har pratats vid tidigare. Du pratade med Nicklas Backenhall hos oss under förra våren vid 5 tillfällen.

    Vi är helt transparanta med vår SEO inklusive de länkar som vi bygger åt våra kunder. Fråga gärna om du vill veta vad vi gör. Allting från arbetsflöden, hur vi bygger och redovisar länkar samt hur vi värderar dessa.

    Ring till oss på 08-546 66 200 så ska vi se till att besvara alla frågor.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.