Plus Forum Övrigt Off-topic Glad Nyhet! =D

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103772
    bigfish
    Deltagare

    Hej alla underbara människor!
    Jag har en glad nyhet att berätta! =D

    Efter att jag sålt av hela mitt lager av fiskar till Gekås så började återigen letandet efter något
    företag som skulle vilja ta över licensen för fisk och kaninpåsen.
    Jag fick några jätterara mejl från personer här på forumet och några 2-3 intressenter men
    tyvärr ingen som tog det vidare. Stort Tack till er för att ni hörde av er det betyder jätte
    mycket för mig.

    Men så hände något underbart! =D
    Två månader efter att jag sålt av mitt lager av fiskar till Gekås så får jag ett mejl från dem där
    de berättar att fiskarna blivit väldigt populära bland deras kunder och att de vill beställa in
    det dubbla antalet fiskar!
    Det är till och med en större leverans än jag själv köpte in totalt från början! Men hur skulle jag lösa detta!
    Gekås som vet hur hårt jag jobbat och att jag inte kan driva allt själv var jätte snälla och tog sig tid att både ge mig tips och tid!

    Så hela sommaren gick till att än en gång höra av sig till företag som skulle kunna ta över
    försäljningen och NU, Tack vare att Gekås hade lagt en beställning, så var några av de företag
    som tackat nej innan intresserade!
    Tack vare en rekommendation från en yber duktig kollega kom jag tillslut i kontakt med ett företag som jag inte pratat med tidigare
    men som jag verkligen tror är helt rätt för Happy Fish! :) De verkar super proffsiga och duktiga. Och
    de gav mig ett bra licens kontrakt och förstod min sida som kreatör, vilket är ett jätte stort plus!
    Så för ca en månad sedan skrev jag på ett licens avtal. Hi hi Jippi! En barndomsdröm
    som verkligen gick i uppfyllelse! =D Även om det ”bara” är ett steg på vägen!
    Jag är så glad och detta gör det också möjligt för mig att ta fram fler designer som dem förhoppningsvis vill ta hand om med.

    Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta och håller tummarna så hårt att det går bra!
    Så om du känner någon butik som vill beställa in en massa av fiskar eller kaniner så hör mer
    än jätte gärna av er! :)
    Det går bra att höra av sig till mig direkt på
    monica.kreitz@happyfish.se

    Tack för allt stöd, alla tips och rara ord!

    ( tidigare inlägg:
    http://www.ehandel.se/forum/koep-saelj/10058-behoever-din-hjaelp.html)

    #182424
    C.Larsson
    Deltagare

    Åh, härligt. Grattis till dig och lycka till med allt :)

    #182425
    bigfish
    Deltagare

    Tack C.Larsson! vad snällt! :)

    #182432
    Henrik_G
    Deltagare

    Det var riktigt roligt att höra!!! Stort grattis. Fiskarna är verkligen jättefina.

    #182435
    bigfish
    Deltagare

    Tack Henrik! :D

    #183429
    Farmo
    Deltagare

    Grattis! Vad roligt :)

    #183785
    daystyle
    Deltagare

    Grattis! Lycka till!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.