Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
www.kodmyran.se, samt SweCat, Gardenhome, Doftljusbutiken
Inventarie på Ehandel.se
Reg.datum: Mar 2009
Nej, men låta folk få snurra på hjulet för att få sin rabatt i % på nästa kattutställning
Men jag hittade en supertärning när jag gogglade på 40 cm, jag kanske ska skaffa en sådan i stället, enklare att ta med sig. då får de kasta tärning för rabatten
Nej, men låta folk få snurra på hjulet för att få sin rabatt i % på nästa kattutställning
Men jag hittade en supertärning när jag gogglade på 40 cm, jag kanske ska skaffa en sådan i stället, enklare att ta med sig. då får de kasta tärning för rabatten
Kolla med lotteriinspektionen vad de anser, så att du inte åker dit på att ha anordnat spel. Det är ett rätt grådisigt gränsland man rör sig i när man kombinerar spel och affärer.
Minns inte detaljerna exakt, det var en kund som berättade på telefon för ett antal år sedan, men undrar om det inte var just % rabatt som det inte fick vara, utan det skulle vara kronor.
Som sagt, kolla med dem. Inte för att jag tror de bryr sig så mycket om en handlare vid ett enstaka tillfälle gör något, men man vet ju aldrig vad konkurrenter kan hitta på att anmäla om det blir populärt.
har du ingen händig i din närhet som kan såga ur en rund skiva som du målar och sätter lite spikar på.. sen ett hål i mitten och en strajp som "pekare".
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239