NLY Man öppnar en digital pop up för brittisk modejätte

Nästa vecka lanserar NLY Man en exklusiv digital pop up-butik tillsammans med klädkedjan Topman.

Pop up-butiker i den fysiska världen blir allt mer populära bland e-handlare. Men de virtuella varianterna är inte helt ovanliga de heller. Peak Performance provade mobila pop up-butiker när de lanserade sin vår- och sommarkollektion, nu gör NLY Man något liknande.

Den 18 november öppnar nämligen den svenska e-handlaren en digital pop up-butik för modejätten Topman. Här kommer man att sälja ett limiterat urval av den brittiska klädkedjans vinter- och julkollektion, samt deras egendesignade kollektion Topman Lux, under en begränsad period.

Annons
Annons

Fler än 400 butiker världen över

Topman har 256 butiker i Storbritannien och 154 internationella franchiseägda butiker i ytterligare 39 länder. Man finns även i 52 Nordstroms-butiker i USA och säljer så klart via en egen e-handel, Topman.com, som lockar över 900 000 besökare per vecka.

– Vi är stolta över att lansera vår första digitala pop up tillsammans med Topman. Varumärket kompletterar NLY Man perfekt, Topman levererar alltid trendsäkra produkter med en oväntad twist. Vi är en match som jag är säker på att våra kunder instämmer i, säger Magnus Månsson, VD Nlyman.com.

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!