Ehandel.se - Visa ett inlägg - Medlemspresentationer - Berätta om dig själv!
Visa ett inlägg

Gammal 2011-03-29, 20:50
Tians avatar
Tian Tian är inte uppkopplad
Har Ehandel.se som hobby
www.alskadebarn.se
Älskade Barn AB
@Namnsmycken

Reg.datum: nov 2010
Tian is on a distinguished road
Standard

Tina heter jag. Är trippelmamma till tvillingar -03 & lilleman -06 och så är jag förstås "Älskade Barn AB".
Åldern är bara en siffra, men ack vad barnen växer fort?!

Vi bor på landet utanför Uppsala, och driver familjeföretaget i egen silververkstad och gravyrverkstad. Butiken/erna finns än så länge endast på webben.
Eller - vänta nu.
Två mindre kollektioner har vi faktiskt i väggar-och-tak-butiker också! En i Uppsala City, och en på Ulva Kvarn hantverksby utanför Uppsala.

Vi tillverkar Namnsmycken, Fotosmycken och Bild/teckningssmycken.
Alla smycken smider vi på beställning med kundens egen text, teckning/handstil eller bild. Personligt & Unikt.

Vi har gjort två webbutiker. En som är en vanlig hemsida - eftersom jag verkligen tycker om den personliga kontakten då vi ju faktiskt får förtroendet att skapa väldigt betydelsefulla smycken - och en riktig-webshop.
Webshopen gjorde jag då jag inte kände att det var helt rätt att göra om den befintliga, men ändå ville testa "klicka ihop ditt smycke" varianten.

Jag älskar att inte sitta still. Jag uppskattar det vackra i livet och trivs med många järn i elden och ett stort, växande nätverk!