Ehandel.se - Visa ett inlägg - Medlemspresentationer - Berätta om dig själv!
Visa ett inlägg

Gammal 2011-05-01, 18:27
Magnus Magnus är inte uppkopplad
Har Ehandel.se som hobby
www.kamda.se | www.idiwa.se | www.mizzy.se
Phelt AB

Reg.datum: mar 2009
Magnus is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via MSN till Magnus
Standard

Jag heter Magnus 49år kanske äldst här
Gift, 2barn pojke 14år och styvdotter 24år.
Har under en längre tid arbetat på Ericsson och Solectron i Norrköping tills hela Tele-industrin försvann från Östergötland.

Halkade in på ehandel via ett bananskal
- Blev arbetslös och började springa på pant-auktioner för att ha något att göra.
Köpte in N64 med Mariocart som jag satte ut en annons på punkten.se (tror jag det hette) nuvarande blocket. Blev totalt ned-ringd fortsatte med tvspel, ps2, gamecube mm. Samlade på mig en massa ps2 enheter med trasig laser.
Hittade reparerade ps2-lasrar från Kina via den vägen har jag fortsatt...

2005 startade jag MSF Trading och bedrev e-handel via Tradera.
Därefter startade jag Vlkommen till www.braoha.com och senare Välkommen till Tvspelsweb.se - Tvspelsweb.se

2010-11-26 startade Phelt AB som verksamheten successivt kommer flyttas över till.

- Har nu 3st studerande som arbetar extra med packning, fotografering, youtubefilmer YouTube - Tvspelswebses kanal och 1st som arbetar deltid främst med fakta-sidor se ex. www.ljustalt.se | www.kamerafilter.se | www.reflexskarm.se | www.motljusskydd.se | www.phelt.se| www.foto-studio.se | www.bildbearbetning.se | www.hittakabel.se | www.kameraryggsäckar.se

Min huvudsakliga inriktning är nu kamera, foto-tillbehör, kablar adaptrar sedan hänger det med lite äldre tvspelstillbehör kanske pga av namnet tvspelsweb.se

Betraktar mig fortfarande som en novis inom e-handel för jag har mycket som jag kan förbättra!!

Senast redigerad av Magnus den 2011-05-01 klockan 18:35. Anledning: glömde www
Svara med citat