Ehandel.se - Visa ett inlägg - Webbutik - Tips!
Visa ett inlägg

Gammal 2013-09-27, 22:09
Fruktsam Fruktsam är inte uppkopplad
Fantast
www.fruitfullife.se
Fruitful Life

Reg.datum: jul 2012
Fruktsam is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Richie72 Visa inlägg
Begränsningarna betyder oftast mindre för försäljningen än många verkar tro.
Kanske inte så mycket för försäljningen (även om man kan argumentera det med) men begränsningar kan kosta pengar i bland annat administration.

Jag har jobbat på ett företag som körde texttalk och vet vad alla deras begränsningar ställde till med och kostade i extra hantering. Nu hade jag lyckligtvis kunskapen att göra kringlösningar, men pga att texttalk gjorde förändringar med jämna mellanrum så var dessa tvungna att uppdateras ständigt vilket tog en massa tid.
Hade det varit exempelvis OpenCart hade jag kunnat gjort förändringen på ett par timmar och jag hade inte haft något underhållsproblem.

Nu gissar jag att inte trådskaparen har de kunskaperna själv, men ofta finns lösningarna redan färdiga att köpa billigt, och även om man behöver anlita någon så vill jag mena att det lönar sig i längden.

Med det sagt så förstår jag definitivt de som vill köra en hyrlösning, men jag själv skulle aldrig gjort det.

Senast redigerad av Fruktsam den 2013-09-27 klockan 22:12.
Svara med citat