Ehandel.se - Visa ett inlägg - Officiella tråden om Tictail shoppers
Visa ett inlägg

Gammal 2016-06-28, 22:24
birknilson birknilson är inte uppkopplad
Ny medlem
https://tictail.com
Tictail
@birk

Reg.datum: jun 2016
birknilson is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av C.Larsson Visa inlägg
Jättespännande. Kommer ni marknadsföra er med eget content på produkttexterna eller kommer det att vara era tictail kunders produktexter? eller kanske en mix.
Vad kul att höra att du tycker det @C.Larsson! Bra fråga. I vår marknadsplats är det din egna beskrivning som används och det vi även föredrar att använda i marknadsföringskampanjer. Undantaget är när vi gör lokala kampanjer i andra marknader och behöver översätta innehållet för att göra det mer tillgängligt. Alternativt om det gäller redaktionellt material där vi kan behöva ge en lite mer kontextuell beskrivning av produkten.

Så det korta svaret är att det är en mix, men att vi alltid föredrar att visa din egna beskrivning om det inte blir en stor förbättring av att ändra den (som i fallet att översätta). Jag hoppas det besvarar din fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av Ricky Visa inlägg
Jag säljer 2nd-hand och vintage kläder och accessoarer. Detta innebär att jag alltid bara har ett enda exemplar av mina varor. När denna vara är såld så är den borta helt enkelt...

Passar Tictail för mitt koncept ändå? Hur?
Absolut! Kläder och accessoarer är väldigt populära kategorier på vår marknadsplats – inklusive vintage. Vår marknadsplats kräver däremot att du har hela din butik hos oss och det är så den kan hålla koll på ditt lager och hur den ska distribuera trafiken därefter. Jag ser att du har en annan lösning i dagsläget. Tittar du på att flytta till Tictail? Eller är du intresserad av att endast synas på vår marknadsplats i dagsläget som kompliment till din egna butik?
Svara med citat