Ehandel.se - Visa ett inlägg - www.JohnValentin.com feedback eftersökes!
Visa ett inlägg

Gammal 2016-12-08, 22:56
Epics Epics är inte uppkopplad
Novis
www.JohnValentin.com
wwwJohnValentin.com

Reg.datum: mar 2016
Epics is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonas Visa inlägg
Hej
Med uppdateringen blev det bättre. - Du talar om vad du säljer!
Ev så det blivit bättre med lite ljusare bild på New York så att produkterna hade framhävs ännu tydligare. (Gå in på närmaste elgigant eller apple och titta på din egen sida i lite olika skärmar - kan ge ganska olika intryck, framför allt med mörka produkter.)

Som tidigas inflikats bör du framhäva din "seriositet" genom att framhäva dina butiker. Dessutom är svenskan mycket viktig om om du skall sälja i sverige.(Framför allt om du satsar på konsument marknaden)

Men ställ dig även frågan om hur du skall marknadsföra webbplatsen så att kunderna hittar dig. - För mig, OM jag hade efterfrågat produkten så hade jag nog sökt eller hamnat på tradera. (Yes, ett fult ord ).

Med vänliga hälsningar
Jonas
Ska definitivt gå och kolla på olika skärmar då jag hört flera som talar om den gråa kanten vid bannern, skall gå hela vägen men får titta på det och åtgärda!

Jobbar på att få dit en till banner med info om våra butiker samt bild på dem båda,

Marknadsföring kommer främst ske via sociala medier med influencers etc. samt SEO som vi tittar på nu för att hamna högt på sökningar kring ”Python” ”cardhodler” etc..
Svara med citat