Ehandel.se - Visa ett inlägg - Feedback/kritik/tips
Visa ett inlägg

Gammal 2019-10-11, 07:38
JohannesK JohannesK är inte uppkopplad
Ny medlem
www.gpslarm.se
Vetel

Reg.datum: okt 2019
JohannesK is on a distinguished road
Standard

Hej Mr Jonas,

Tack för din input och engagemang!
Dock håller jag inte med dig och skulle nästan gå så långt att säga att du har fel i detta. Inte att för att försvara våra bildval för det är klart att vi på sikt kanske behöver ändra det. Vi vill förmedla tryggheten med att ha koll på sina tillhörigheter snarare än rädslan för att bli av med dem så att du kan åka ut och åka snöskoter för att du har koll på den, ställa cykeln och ha koll på den etc. Och det här är inställningen är branschöverskridande och ser man de stora drakarna i säkerhetsbranschen ex Verisure, Sector Alarm så hittar du inga bilder på rostiga BMW/mysko personer som bryter sig (som dessutom bara spär på fördomar) utan det är mycket bilder på glada familjer etc.

Däremot är jag väldigt tacksam för att du engagerar dig i tråden, och det är en väldigt bra input för oss att vi verkligen behöver tänka över vad vi förmedlar med våra bilder etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonas Visa inlägg
Hej
Jag skall inte köpa en cykel, inte en resa och tälta, inte köra snöskoter.
Försöker du sälja något av ovan? - Nej det du försöker sälja ligger en bit ner på din sida.
Lyft upp produkten.

Om du vill ha kvar dina bilder måste dom vara relevanta. Ex. mystisk nisse som bär iväg på din cykel. Två mystiska nissar med klassisk rånarluva som rotar i ditt tält. Tre mystisk nissar som lastar din snöskoter på ett flak med en rostig gammal BMW framför....

Då har du presenterat problemet, sedan är det din tur att sälja in lösningen.

Med vänlig hälsning,
Jonas
Svara med citat