Ehandel.se - Visa ett inlägg - Kan inte registrera mig för shopping på instagram
Visa ett inlägg

Gammal 2019-12-20, 06:22
EmelieSamuelsson EmelieSamuelsson är inte uppkopplad
Ny medlem
www.dukatbord.se
LEJA Interior & Food AB

Reg.datum: okt 2019
EmelieSamuelsson is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kaiserkarl Visa inlägg
Så du har "Butiken" på FB uppe nu alltså? Det är ju bra...nej inte så, du går in i inställning på ditt företagskonto och trycker på växla till personligt konto. Du menar att du växlar mellan ditt privata och företagets...det jag gör jag med, men det är alltså inte så jag menar! Nu såg jag att man kunde byta till något som heter kreatörskonto också, det vet jag inte vad det är riktigt, så gå på det privata.

Så nu ska du ha två (om du nu har två konton) helt vanliga icke-företagskonton! Sedan byter du tillbaka! Gå sedan in på företag i inställningar på ditt företagskonto ( detta gör du förstås när du bytt tillbaka till företagskonto) Under företag hittar du bla. Shopping, tryck där och tryck på ladda produkkatalog eller vad det kan tänkas heta...

Hoppas det ordnar sig nu! Då blir jag glad för både din och min skull! kul om man som grymt oteknisk skulle kunna hjälpa någon ibland, istället för att bara bli hjälpt...

Ps. Dåligt att man inte får någon avisering om att någon citerat en! Hade svarat tidigare om jag sett det!

Hej!
Håller med om aviseringen...Glömmer liksom av att kika in. Verkligen tacksam för att du försöker. Ska testa detta. Skriver igen hur det går
Svara med citat