Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Fakturera via abicart

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105317
    Isackarlssons
    Deltagare

    Hej, jag bedriver idag en sida som säljer kontorsmaterial och vi använder oss av abicart. Många av våra kunder är företag och betalsättet som gäller är därför faktura. Men eftersom det är ganska många order om dag och många produkter per order börjar det bli väldigt tidskrävande att skapa fakturor manuellt. Jag undrar därför om någon har haft liknande problem och har några bra tjänster eller tips om hur man kan automatisera detta? Kan man göra en api koppling eller någon som vet en extern tjänst som går att koppla?

    Tack på förhand!

    #186961
    Stefan72
    Deltagare

    Har du inget affärssystem alls alltså?

    #186962
    Jolo
    Deltagare

    Jag använder Svea Ekonomi Faktura samt Payson och allt går med automatik via abicart. Jag har inget affärssytem utan använder Speedledger för bokföring. Väldigt smidigt.

    #186963
    Stefan72
    Deltagare

    Jo allt sånt är ju jättesmidigt ända tills man vill ha mer normala funktioner. Att fakturera från eget lager är ju nästan fundamentalt på nåt vis……
    Det är ju nästan så man vill göra lite reklam för Fortnox här. Det har jag själv. Ett ganska billigt affärssystem där du kan ha det fundamentala och fakturera själv. Sen kan du koppla en mängd olika webshopar och betallösningar till det.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.