Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Någon som kör Textalk och Billmate?

Etiketter: , ,

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101561
    BautaWitch
    Deltagare

    Jag bygger min webbshop hos Textalk och skulle helst vilja erbjuda Klarna då de tycks ha bäst anseende. Jag tycker dock att det är väl dyrt och besvärligt att behöva binda sig på 24 månader innan man ens vet hur ens shop blir emottagen. Har även blivit rekommenderat Billmate men det finns ingen integrering färdig mellan dem båda vilket avskräcker mig! Därför vore det intressant att höra om någon av er har erfarenhet av denna combo!

    Jag kommer sälja garner och en snittorder ligger på ca 300 kr.

    Tack på förhand! :)

    #173706

    Men om dom inte har någon integrering så kommer det ju inte att funka. Tycker inte att 24 månader är så långtid tar ju ett tag att få en e-butik att rulla som den ska så tycker att du borde planera för två år framåt.

    #173707
    anton
    Deltagare

    @BautaWitch 76135 wrote:

    Jag bygger min webbshop hos Textalk och skulle helst vilja erbjuda Klarna då de tycks ha bäst anseende. Jag tycker dock att det är väl dyrt och besvärligt att behöva binda sig på 24 månader innan man ens vet hur ens shop blir emottagen. Har även blivit rekommenderat Billmate men det finns ingen integrering färdig mellan dem båda vilket avskräcker mig! Därför vore det intressant att höra om någon av er har erfarenhet av denna combo!

    Jag kommer sälja garner och en snittorder ligger på ca 300 kr.

    Tack på förhand! :)

    Ring Klarna och säg som det är, inte omöjligt att de kan hitta en lösning som gör att du inte är inlåst så länge.

    Ett annat alternativ är Sveawebpay, vi har kört det på Headler.se och där kan man få kortare bindningstid. Vi kör det i kombination med Paypal + Payson. Vi har också Textalk.

    #173708
    Jolo
    Deltagare

    Billmate funkar inte med Textalk.
    Payson i uppstarten kan vara bra då de inte har några fasta kostnader.

    #173709
    Richie72
    Deltagare

    Jag tycker som Anton, ring Klarna och förklara läget. Försök få sex månader på prov eller liknande. Vi kör Textalk i kombination med KCO och det fungerar riktigt bra.

    #173762
    efinancetim
    Deltagare

    Vad trevligt att se att det finns intresse för Billmate också bland Textalks användare.
    Tyvärr har vi i nuläget ingen integration mot Textalk, men det är såklart något vi arbetar med att få till.

    Har ni andra frågor skicka gärna dessa till info@efinance.se.

    #173763
    flennstrom
    Deltagare

    Om man kör Textalk ihop med Klarna Checkout så bör man göra några tweaks för att det ska bli den allra bästa användarupplevelsen. Se beskrivning på Textalk med förinställd leveransmetod | eVERYTHING | eVERYTHING

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.